Barry White Skrevet 30. mars 2003 Skrevet 30. mars 2003 Hei! Jeg har tenkt å lage en film i forbindelse med en hang-glider klubb jeg er med i. Trenger et program som kan sette sammen, klippe, fryse, slow motion osv. på en enkel måte. Jeg er helt n00b i dette så det behøver ikke å være av det mest avanserte. Tenkte litt på adobe premiere, duger det?
Admin'c Skrevet 30. mars 2003 Skrevet 30. mars 2003 Adobe premiere koster mange tusen 8-9000 er det vel og det er alt for bra, nøy deg pinnacle eller noe, er ikke sikker på at de har slow motion lagt inn men last ned en demo elns og se
Barry White Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Skrevet 30. mars 2003 adobe premiere, er det for vanskelig det da?
fy_pokkers Skrevet 30. mars 2003 Skrevet 30. mars 2003 pinncale har slow motion, frysing osv, egentlig det meste... MEN IKKE #¤"&¤& BAKLENGS FILM!! ¤#& (ja jeg får ut frustrasjonen min.. og ja jeg bruker premiere nå..)
Barry White Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Skrevet 30. mars 2003 er det pinnacle studio jeg må kjøpe da
smygarn Skrevet 30. mars 2003 Skrevet 30. mars 2003 serriøst.. Premiere er veldig mye bedre en pinnacle.. Gratis er de begge uansett.. eller, dvs 2-500 for ingangsbilett på LAN.. der finnes det ubegrenset.. Enkelt er det, og veldig bra.. Ja, jeg har brukt det veldig mye selv..
Barry White Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Skrevet 30. mars 2003 er premiere enkelt å bruke da? har en skrekkepisode der jeg skulle bli DEN mesteren i 3D bilder, fikk tak i 3D Studio MAX og skjønte ikke en dritt 8)
smygarn Skrevet 30. mars 2003 Skrevet 30. mars 2003 hehe.. samma prøvde jeg.. fikk tak i 3dstudiomax og maya.. men den gang ei.. VANSKELIG Men jeg har aldri hatt spesielle probz med premiere.. Du finner det btw på www.terrorists.cz
Rikky Skrevet 30. mars 2003 Skrevet 30. mars 2003 Premiere er ikke SÅ vanskelig, men det er litt å sette seg inn i. Jeg fikk hjelp av en kompis til å komme i gang, så det gikk greit. Når det er så mange funksjoner, må det nødvendigvis bli littegranne mer komplisert å bruke, men noe 3DS-flashback skal du nok slippe
Barry White Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Skrevet 30. mars 2003 forsiktig med hva du sier....jeg ble banna og måtte bønnfalle moderatorene om å få komme inn i varmen igjen
Barry White Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Skrevet 30. mars 2003 mener du at moderatorene har blitt snillere?
AKIRAx77 Skrevet 30. mars 2003 Skrevet 30. mars 2003 Joda..du kan alltids skaffe deg litt proft pirat software......men det betyr ikke at du vil lage kule filmer. Det er jo et spm om estetikk her, og kunnskap om mediet. For deg og dine kammerater tror jeg mye mye enklere software kan gjøre dere veldig happy inntil dere har jobbet en stund med mediet og enten har gått lei, eller er klare for å gå for litt tyngre saker. Kjøp en sånn pinnacle Firewire kort hvor det følger med software. Da har du alt i en pakke, og får med manualer, og support. Det du kan lage der burde holde for dere lenge. Du kan også titte på moviemaker som du får gratis med Win XP! Jeg prøver ikke å undergrave deg og din interesse, men som han som skulle åpne 3Dsmax og bli mester.....det er noe du vil oppleve og åpner premier...det er ikke noe der du kan se som "logisk". Pinacle korte med software er laget for nybegynnere og har litt enklere layout. Du vil kunne ha det gøy mye fortere, og du vil kunne lever resultater til kameratene dine fortere. Om du etter en 3 - 4 filmer og er litt inne i video terminologien..da kan du prøve deg på premier. btw..jeg har jobbet av og på med 3Dsmax siden det var i DOS..og jeg har fortsatt vannvittig mye å lære!!! Btw 2 ...du vet video redigering krever kickass med PC utstyr..hvis ikke er det en studie i tålmodighet..I know..prøv å åpne en 4 GB fil....bare sitte i 5 min å se på maskinen AKIRA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå