Gå til innhold

Olympus-eiere. Prisfastsetting brukt E3 m.m.


Anbefalte innlegg

Hei dere Oly-fans.

 

Har mulighet til å kjøpe følgende pakke brukt (kjøpt i USA):

E3 m/batterigrep, 12-60 og 50-200SWD objektiver, FL-50 blitz. Ellers følger batterigrep, samt noen filtre med. Ingen garanti, sannsynligvis, men jeg har mulighet til å teste utstyret først.

 

Dette kan muligens være en fin julegave til min bedre halvdel :-) Hva mener dere dette er verdt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det ligger et par ute til salgs på bruktmarkedet til foto.no. Det ene var sinsykt billig (husker ikke prisen), kjøpt i utlandet. Ta en titt der og sammenlign priser.

Dette er en av disse pakkene, prisantydning 22.000,-,som er ca kostpris i USA (pakketilbud $ 2.300 for E3, 12-60 og FL-50R, samt ca 1000 for 50-200 og litt for batterigrep).

Endret av olar0701
Lenke til kommentar

Som du sier, det blir sannsynligvis uten garanti. Kjøpsloven er sterk i Norge og servicen fra Olympus er også meget (!) god. E-3 går for ganske bra priser her hjemme for tiden, også med objektiv. Du får dessuten en 50R om du sender inn et lite skjema og klipper litt i eskene.

Nå som dalaren ligger rundt 7,- ville jeg hvertfall tenkt meg både to og tre ganger om før jeg handlet.

Lenke til kommentar
Som du sier, det blir sannsynligvis uten garanti. Kjøpsloven er sterk i Norge og servicen fra Olympus er også meget (!) god. E-3 går for ganske bra priser her hjemme for tiden, også med objektiv. Du får dessuten en 50R om du sender inn et lite skjema og klipper litt i eskene.

Nå som dalaren ligger rundt 7,- ville jeg hvertfall tenkt meg både to og tre ganger om før jeg handlet.

 

Samme pakke ville vel kostet rundt 30.000,- her uten blitzen. Hva kursen på dollar er, betyr lite, siden utstyret befinner seg her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...