Gå til innhold

Rare ting man gjør om mårran!


Anbefalte innlegg

Etter mange rare morgenhistoer tenkte jeg at jeg kunne lage et emne om akkuratt det, hvor vi deler rare ting vi gjør om morgenen :D

 

Kan jo starte med en episode jeg hadde i morges, som jeg egentlig ikke tenkte over før litt senere ut på dagen.

 

Det hele startet egentlig i går, når jeg fant ut at vekkerklokka mi var noe ustabil, så valgte å skru på alarmen på telefonen så jeg var sikker på at jeg kom meg opp.

Jeg tror kansje det jeg gjorde feil, var at jeg satt begge på å ringe helt likt, og de gikk på minuttet riktig. Så i morges starta først den ene vekkerklokka mi å ringe, og når den hadde ringt en liten stund, og jeg skjønte at dette ikke hadde noe med drømmen om rosa elefanter som hopper på blåe skyer å gjøre, grep jeg tak i vekkerklokka og la den under dyna for så å klemme alt jeg kunne så den skulle bråke mindre. Så - like etterpå starter telefonen å ringe, (som ringer så høyt at vibrasjon egentlig hadde holdt) så jeg griper tak i den også, kaster den under dyna for så å tvi holde rundt den også. Det var først en liten stund etterpå jeg kom litt til meg selv, og tar opp telefonen og river ut batteriet fordi jeg faen ikke klarer å skru den av! Litt etter det var det vekkerklokka sin tur, den klarte jeg sånn halveis å skru av, måtte høre et par sekunder på radio først, fordi den ville ikke skru seg av :S Og etter alt dette klarer jeg å gå inn i dusjen med boksern på... Tror jeg må legge meg litt tidligere...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, ting skjer når man ikke våkner behagelig :)

 

Selv har jeg ikke gjort noe veldig voldsomme ting.

Var en dag her jeg faktisk rev ned tannkremen med morgenbrødet mitt uten å skjønne hvorfor jeg var plutselig var 15-20 cm lengre der nede.

 

Så har jeg vel gjort andre småting og, som sikkert alle andre har gjort, som å "ta telefonen" når alarmen ringer, og bli dritt irritert pga ingen svarer. Eller prøve å "ta telefonen" og bomme på knappen så man får en knall fin vekkeklokkesound borra inn i skallen kl 06.00 om morningen. Eller det motsatte, av at når noen ringer deg om natta, så skrur jeg den av og tar meg en dusj, går ned for å sette på kaffen, og først da finne ut at klokka er halv 3 på natta, og er knall våken.

 

Eller se på en episode av familyguy før du legger deg, og sovner ---> og våkne i 5-6 tiden. Og uten å merke at du ser den i mediaplayer og at den er satt på repeat ser du "resten" av episoden og skjønner ikke hvorfor du har følelsen av å ha sett den før.

Lenke til kommentar

jeg har en uvane å blande alarm-musikken inn i drømmen. Er det musikk drømmer jeg at jeg er på konsert, er det piping drømmer jeg om trafikklys med grønt lys eller ryggende trailere :!: . Egentlig suger det da, greier ikke å våkne da. Før hadde jeg alarm på pc'en som spilte av heavy metal over 5.1 surround på full faen, klarte å sove meg gjennom med drømmen av verdens feteste konsert helt til fattern kom og dro meg ut av senga :!:

Lenke til kommentar
jeg har en uvane å blande alarm-musikken inn i drømmen. Er det musikk drømmer jeg at jeg er på konsert, er det piping drømmer jeg om trafikklys med grønt lys eller ryggende trailere :!: . Egentlig suger det da, greier ikke å våkne da. Før hadde jeg alarm på pc'en som spilte av heavy metal over 5.1 surround på full faen, klarte å sove meg gjennom med drømmen av verdens feteste konsert helt til fattern kom og dro meg ut av senga :!:

 

Hahah, uff, jeg kjenner meg SÅÅ igjen i denne!

Lenke til kommentar

Jeg har sånn slumre alarm, som ringer hver 5 min, hvis jeg trykker på 'utsett alarm' på mobilen. Det har hendt fler ganger, at jeg har utsetti 3-4 ganger, for så å 'våkne' og merke at jeg har forsovet meg ;<

 

Men ellers er det ikke så mye galt jeg har gjort. Har sovnet på do da, så jeg kom 30 min forsent til skolen.

 

Også har det hendt et par ganger at jeg har sitti veldig sent oppe, og har vært millisekunder fra å helle cola etc på tastatur, og drikke av PC musa osv.

Lenke til kommentar

Noe jeg gjør nesten hver dag er at jeg alltid, eller 90% av tilfellene tar på meg skjorta feil vei. Jeg skjønner ikke hvordan det går an. Burde ihvertfall vært 50/50 med hvilken vei, men nei...

Ellers så har jeg en tendens til å tolke klokka feil (viserklokke) å stå opp og kle på meg når klokka egentlig bare er halv 4.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hmm. Har ikke så mange rare ting jeg gjør om morgenen. Blir mer sånn konstant grynting i stedet for å snakke. Litt farligere er det vel kanskje at jeg kjører til jobb, 5-10 minutter etter at jeg har stått opp og våkner egentlig ikke før 1-2 timer etterpå. :hmm:

Lenke til kommentar

hmm, jeg har vel gjort masse dumme ting. lagt dyna på tvers i en drøm og våknet av at mamma ler seg skakk av å se at morgenbrødet mitt er rett til værs akkurat uttafor dyne kanten. og på en lørdag morgen som jeg glemte å skru av vekker klokka så sto jeg opp gikk i dusjen spiste og gikk for å vente på bussen.

sto der i 45 minutter og etter 45 minutter har man krav på å gå hjem igjen. så jeg tok turen hjem igjen å la meg til å sove. da jeg våknet senere på dagen hadde jeg lite peil på hva jeg hadde gjort. men skjønte det fort xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...