Gå til innhold

Nye Call of Duty 5-betanøkler delt ut (X360)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Svarte med en gang uten å sjekke wiki først da jeg husket det treyarch navnet i spillet det er snakk om. Krysser fingrene likevel.

Perfekt til for forumet og gamer.no å få problemer btwxD

Endret av Gormers
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når ca. får man vite om man har vunnet?

Det er første mann til mølla prinsipp, så du "vinner" vel egentlig ikke. Anyways, det står at mail med nøkkel og instruksjoner blir sendt ut hver time, så det betyr at du får vite det kl 22.00 :)

Skrevet

Bare vent, når det er forhåndsvarselet kan det være mange som sitter og oppdaterer og venter. Så kan kanskje ta litt tide, bare smøre seg inn i tålmodighet.

Skrevet

Noob-spm: Skulle man skrive ordentlig navn eller xbox gamertag?

Får litt nerver, frykter alltid jeg har gjort noe galg på sånne viktige ting..

Skrevet

Aldri vært med på noe mer kaotisk enn dette, satt og studerte i et par timer for så å se på klokka og se den tikke sakte over hel (20:00), dermed tok jeg meg en liten lur, før jeg våkner presis 21:00 full av panikk i redsel for at jeg misset denne 'eventen'.

Hehe, mer dramatisk kan det ikke bli :D.

Skrevet (endret)

Har overraskende god følelse nå faktisk. Men det hadde jeg og bla. under LBP kode utdelingen. :dontgetit:

Ble akkurat ferdig med leksene og løp som en galing ned trappa for å så se at klokka var passert 21. Seff, tryna jeg noe jævlig og der gikk det jo 2 min til :!: :dontgetit:

Endret av Paisley
Skrevet (endret)
Noob-spm: Skulle man skrive ordentlig navn eller xbox gamertag?

Får litt nerver, frykter alltid jeg har gjort noe galg på sånne viktige ting..

Du skulle vel skrive ditt vanlige navn, men jeg tror ikke det gjør så mye hva du skrev siden jeg tror at de bare bruker det navnet når de viser hvem som har fått nøklene. Det viktigste er vel at du har skrevet riktig email.

Endret av Gormers
Skrevet

Alle 290 betanøkler ble fordelt på få minutter, og konkurransen er nå dessverre avsluttet. Nøklene blir sendt per e-post omtrent klokken 22.

Skrevet
Når ca. får man vite om man har vunnet?

Hvis du hadde lest igjennom artikkelen litt nøyere ville du sett at det står at betanøkler deles ut omtrent hver hele time til de er tom. ;) Så mao vil du sannsynligvis få beskjed klokken 22:00. :)

sant det, leste gjennom greia en gang til ;)

Skrevet (endret)

Å fy faen...

21.59 kom det opp at jeg hadde fått en mail fra ubisoft. Første tanke var at, jepp nå har jeg fått key. Men så kom jeg på at Ubisoft ikke har noe med COD5 å gjøre.

Der fikk jeg nesten hjerteinfarkt... :dontgetit:

EDIT: Hvor blir det av folka i denne tråden a?? Har alle fått key eller? :p:roll:

Endret av Paisley
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...