Gå til innhold

Prøveversjon av "Garry's mode"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du, om du spør foreldrene dine pent får du sikkert kjøpe et source-spill og Garrys Mod 10 på steam. Såvidt jeg vet så koster Gmod(Garry's Mod) rundt 50 kr. Counter-Strike: Source ligger vel på rundt 100 kr.

Og, Gmod10 er mye bedre enn gmod 9, mye bedre ting du kan gjøre, og masse mere oppgraderinger osv. som du kan finne på www.garrysmod.org. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Du, om du spør foreldrene dine pent får du sikkert kjøpe et source-spill og Garrys Mod 10 på steam. Såvidt jeg vet så koster Gmod(Garry's Mod) rundt 50 kr. Counter-Strike: Source ligger vel på rundt 100 kr.

Og, Gmod10 er mye bedre enn gmod 9, mye bedre ting du kan gjøre, og masse mere oppgraderinger osv. som du kan finne på www.garrysmod.org. :)

Tusen takk, men jeg hadde bare lyst til å prøve det. Er det noen som vet hva jeg må gjøre? Har jeg gjort noe feil?

Endret av marti9
Skrevet
Garry's Mod 9 krever mer enn ett source spill. Du MÅ ha HL2, CSS og HL2DM for at 9ern skal funke.

Hvorfor er det egentlig slik? har det innhold fra alle spillene?

Skrevet
Garry's Mod 9 krever mer enn ett source spill. Du MÅ ha HL2, CSS og HL2DM for at 9ern skal funke.

Tusen takk, da gir jeg opp med Garry's Mod 9. Men finst detgamlere versjoner som ikke krever like mye?

Skrevet

Hvorfor er det egentlig slik? har det innhold fra alle spillene?

Ja det har det. Og hvis du har DOD:S får du det også.

Den eneste GMOD versjonen som bare krever ett source spill er den som tar penger, fordi da fikk garry kildekoden til source og slapp å bruke alle spillene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...