Lypsyls Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Nu trenger jeg e ny Konsoll når Xbox'en har tatt farvell. Noen som vet om et bra bil spill kan være til alla slags konsoll?? Kas konsoll er det og anbefale?? Jeg har også tenkt på og kanskje kjøpe en pc i stede for konsoll noen som synes dette er en bra ide?? Men tilbake til spill. Fins det nokka veldig ekte bil spill som kanskje ligner Test Drive Unlimited?? Liker og drifte jeg.
oophus_3do Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Ekte bilspill som ligner Test Drive Unlimited? Er det simulatorer du har lyst til å spille så er PC veien å gå, er det arcade så går du for konsoller. På PC så ville jeg da ha anskaffet meg Live for Speed. En racing simulator med flere drifting communities. Xbox 360 = Forza 2, der 3 er under utvikling. Playstation 3 = GT serien. For min del så er Forza mer "ekte" enn hva GT serien har å tilby. Endret 18. oktober 2008 av o(O)phus
Lypsyls Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Skrevet 18. oktober 2008 Men kan man drifte på slike spill da altså simulator?? jeg har jo lyst til og kunne kjøre race som på Need For Speed og sånt.
oophus_3do Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Simulatorer har somregel ikke mye til singleplayer innhold, men drifting blir jo ikke bedre enn i slike spill. Søk etter Live for speed drifting på youtube f.eks.
Kris Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 jeg har jo lyst til og kunne kjøre race som på Need For Speed og sånt. Need for speed spillene kommer til alle konsoller.
Fenixen Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) need for speed en simulator? nå har jeg hørt det også... Forza og gran turismo er simulatorer, Need for speed-spillene er jo arcade all the way.. De to overnenvte er jo helt klart de beste simulatorene på markedet, og PC har ingen spill som kan matche disse. Det som er greit med ps3 er at den støttes av både Logitech G25 og det nye Porche-rattet, da får du clutch og 6 trinns girkasse. Nå har sikkert o(O)phus gamepad eller ratt til pcen sin.. for å kjøre bilspill på pc med keyboard er for småjenter ps: som "driftingsimulator" er vel need for speed det eneste alternativet.. men når en kjører løp er det 100% arcade. Endret 19. oktober 2008 av Fenixen
Bebeluv Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 need for speed en simulator? nå har jeg hørt det også... Forza og gran turismo er simulatorer, Need for speed-spillene er jo arcade all the way.. De to overnenvte er jo helt klart de beste simulatorene på markedet, og PC har ingen spill som kan matche disse. Det som er greit med ps3 er at den støttes av både Logitech G25 og det nye Porche-rattet, da får du clutch og 6 trinns girkasse. Live for speed slår disse langt ned i støvlene.
morpheos Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 need for speed en simulator? nå har jeg hørt det også... Forza og gran turismo er simulatorer, Need for speed-spillene er jo arcade all the way.. De to overnenvte er jo helt klart de beste simulatorene på markedet, og PC har ingen spill som kan matche disse. *host host Live for Speed host host*
Sirius Cobra Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Du har alltids det offisielle japanske Drifting forbundets spill til playstation 2(finnes en engelsk versjon også, men er ikke like bra som den japanske). Forza 2 har et ganske stort drifting samfunn, forza 2 er til xbox 360.
Lypsyls Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Jeg sa ikke at Need For Speed var en simulator, men jeg har spillt det mye og synes det va bra. På en anna side er det jo artig med arcade, men så er jo simulator også artig. Ka dokker anbefaler som kan kanskje dekke di fleste behova her ?? Edit: Jeg liker ikke helt Live For Speed har de på en anna pc her i huset. Endret 19. oktober 2008 av arcticcat
Dragoncrest Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Bortsett fra eksklusive spill, som allerede er nevnt før i tråden, så hvis man snakker totalt antall kjørespill, så har X360 65 stk lansert eller på vei, og PS3 har 47 lansert eller på vei. (kilde gamerankings.com)
Lypsyls Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Skrevet 19. oktober 2008 Altså jeg burde da kjøpe X360 for og få mest bilspill ?? E ikke di fleste spill som kommer på konsoll på pc litt etter lansering ??
Kris Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) De fleste spill kommer til pc og konsoll samtidig. Hvis du liker å spille med ratt bør du kjøpe PS3, men hvis du skal spille med kontroll bør du kjøpe X360. Edit: X360 har også et godt ratt, men PS3 har støtte for flere ratt, og jeg liker PS3-rattene bedre. Det er sikkert noen som liker 360 rattet bedre og, men det er iallefall min mening. Endret 19. oktober 2008 av Kris.
Lypsyls Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Skrevet 19. oktober 2008 Men da kan jeg jo kjøpe en pc og kjøpe et godt ratt ??
Kris Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Det kan du også gjøre. Til PC er det også mange gode ratt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå