Gå til innhold

Ny (liten) klubb i FIFA 2009


monzilla

Anbefalte innlegg

Ladies and gentlemen.

 

Vi åpner opp for prøvespill for èn person. Vedkommende må være aktiv, dvs spille på kveldstid opp til flere ganger i uken. Prøvespilleren får tre kamper til å bevise seg selv på.

 

Beslutningen om vedkommende får bli etter endt prøvespill avgjøres på demokratisk vis, der prøvespilleren må få minst 2/3 av stemmene for å bli tatt opp.

 

So... Whos up for it?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ladies and gentlemen.

 

Vi åpner opp for prøvespill for èn person. Vedkommende må være aktiv, dvs spille på kveldstid opp til flere ganger i uken. Prøvespilleren får tre kamper til å bevise seg selv på.

 

Beslutningen om vedkommende får bli etter endt prøvespill avgjøres på demokratisk vis, der prøvespilleren må få minst 2/3 av stemmene for å bli tatt opp.

 

So... Whos up for it?

jeg er med=)

Lenke til kommentar

God kveld.

 

Jeg vil gjerne prøvespille for dere om noen dager, hvis det fortsatt er mulig. Grunnen til at det vil ta noen dager er det faktum at jeg ikke spiller på min egen PS3 for tiden. Har planer om å kjøpe en PS3 selv denne uken(spiller på konsollen til et familiemedlem forløbig).

 

- Har spilt Fifa siden 2004. Spesielt aktiv i 2007 - 2008 - 2009 (spilt siden utgivelsesdato)

- Moden for alderen. Er 16 år gammel.

- Ser på meg selv som en viderekommen Fifaspiller generelt.

- Trives best som servitør (midtbane), eller spiss. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...