smoke Skrevet 29. mars 2003 Skrevet 29. mars 2003 Trenger en gratis web adresse. gjærne noe lignende Home.no
LtdEdFred Skrevet 29. mars 2003 Skrevet 29. mars 2003 Hva med www.home.no? www.start.no funker også (http://home.no.net/smoke)
Wrasko Skrevet 30. mars 2003 Skrevet 30. mars 2003 Home.no.net er ikke gratis da.. Koster 10 kr i SMS aktivering...
Tandamram Skrevet 30. mars 2003 Skrevet 30. mars 2003 Siden når da?! Home.no er helt gratis så sant du ikke skal bruke ekstratjenester.
LtdEdFred Skrevet 30. mars 2003 Skrevet 30. mars 2003 Siden når da?! Home.no er helt gratis så sant du ikke skal bruke ekstratjenester. Sant det, men Vovlioknugen snakker om start som har adressen home.no.net
sybbelybb Skrevet 30. mars 2003 Skrevet 30. mars 2003 home.no.net er gratis for meg.. har alltid vært og ikke trengt no slik SMS-aktivering heller
akzj0n Skrevet 30. mars 2003 Skrevet 30. mars 2003 Jeg bruker epost.portalen.no Mange domener å velge mellom, raskt og enkelt. Kan settes opp i outlook og lignende.
Konge Skrevet 30. mars 2003 Skrevet 30. mars 2003 Det han mener med sms aktivering er i tilfelle du vil oppdatere fra annen Ip range en den man får ved oppkobling ved hjelp av abbonemanget fra Start . Altså om man bruker annen leverandør så kan det være problemer å få oppdatert hjemmesiden gjennom ftp , jeg hadde ikke dette problemet men hva er 10 kroner når dette er en engangs sum .
StorPeder Skrevet 30. mars 2003 Skrevet 30. mars 2003 Trenger en gratis web adresse. gjærne noe lignende Home.no Den beste er jo helt klart www.weedmail.com Kan du få hvilket brukernavn som helst!
DesertGlow Skrevet 30. mars 2003 Skrevet 30. mars 2003 eller sett opp box med apache og få adresse: [email protected] (ip) og ikke minst: http://xxx.xxx.xxx.xxx (ip) Hmm, når jeg tenker meg om tilbyr vel apache heller dårlig e-mail service...
seigmann Skrevet 30. mars 2003 Skrevet 30. mars 2003 Men hva var tittelen.. Gratis web adresse.. altså..
Loomy Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 Skaff deg en konto hos home.no eller start.no og så registrerer du et gratis domene hos www.dot.tk (oppgi nr. 3910 når du registrerer deg) Og vips så har du www.valgfritt-navn.tk
EZAccess Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 Skaff deg en konto hos home.no eller start.no og så registrerer du et gratis domene hos www.dot.tk (oppgi nr. 3910 når du registrerer deg) Og vips så har du www.valgfritt-navn.tk Takk for tipset! Men, sorry jeg glemte å taste inn ditt nr. Får ta det neste gang...
mac1334 Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 Eller du kan bruke www.no-ip.com dittnavn.no-ip.com
John Abrahamsen Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 eller sett opp box med apache og få adresse: [email protected] (ip) og ikke minst: http://xxx.xxx.xxx.xxx (ip) Hmm, når jeg tenker meg om tilbyr vel apache heller dårlig e-mail service... Nå ja, han kan bruke dynamisk DNS, sånn som www.no-ip.com og senere registrere en .tk eller .net på den. E-mail adresse følger selvsagt også med.
LtdEdFred Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 home.no.net er gratis for meg.. har alltid vært og ikke trengt no slik SMS-aktivering heller Man trengte heller ikke denne aktiveringen tidligere. Start har derimot hatt en del problemer med at europeiske nettsteder registrerer seg hos Start for å få 39megs ekstra lagringsplass og brukt de til filmer og bilder. Derfor satte de i gang denne aktiveringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå