Gå til innhold

Gamlingene elsker Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokia 3310, Nokia 3230, Nokia 6280, Nokia N73, HTC S710, Apple iPhone, Sony Ericsson W890i, Apple iPhone 3G

 

Jeg er 16 og driter ganske enkelt i hvilket merke jeg har, så lenge det er en telefon som gir meg det jeg trenger og mulighet for et større programbibliotek. :)

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg har hatt en del fra Siemens og Samsung (kun et par fra Nokia og SE) og har en LG jeg er storføyd med nå. :) (og Neonode n2 :--o)

 

Er vel greit at vi i Norge kjøper en del SE, da de sliter ellers i verden. Men det har vel ikke den store innvirkningen da Norge ikke er det mest folkerike landet. :hmm:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Må si det var meget interessant å få vite de faktiske markedsandelene. De gjenspeiler egentlig salgsstatistikken fra butikken jeg jobber i. Samtidig er det litt vittig å lese servicestatistikken, hvor det til enhver tid er over dobbelt så mange SE-telefoner inne til service som det er Nokia-telefoner ...

Lenke til kommentar

jeg skjønner fremdeles ikke at det norske folket ikke kan åpne øynene sine litt og se at SE og Nokia er de kjedeligste telefonene man kan få tak i. SE som den kjedeligste, de har jo 200 modeller som ser prikk like ut. Det eneste positive ved SE er Xperia..

 

Selv har jeg hatt 3 nokia, en SE, en LG, en Samsung og nå er det Blackberry/Iphone.

Neste telefon blir en med fulltastatur. Et must!

Lenke til kommentar

Selv har jeg hat mange forskjellige nokiaer og er veldig fornøyd med det. Har for øyeblikket en n95 som selvom den ikke er den nyeste gjør alle oppgavene den skal helt glimrende.

 

Vurderte å skaffe med n96 men det var da den var lansert for første gang og det begyner å bli en stund siden og litt forandring er det vel ikke noe i veien med?

 

Vet noen om en mobil som er liten (n95 størrelse er lite nok), kan alt, tar gode bilder og og helst som er enkel å skrive med?

Lenke til kommentar
Jeg tenkte på hvor bra mobilene er da, ikke hvem som hadde flest. Nokia 3200 kan man lage deksel selv til, og MC 60 har kamera lix.

 

Edit: Jeg har høyere postcount enn deg, så du kan ikke motsi meg.

 

drugiS wins.

9 innlegg. Du har 9 innlegg mer enn meg. :hrm:

 

(skal slutte med off-topic nå! :p )

Lenke til kommentar

Hehe, litt fjortis å konkurrere om hvem som har hatt flest mobiler liksom :p

Jeg fikk min første Phillips mobil når jeg var 15 år eller no sånt, og etter det har jeg sluttet å telle. ;) Så gammel er jeg liksom.

Jeg husker også jeg prøvde min onkels "mobil" som var ikke mindre enn en liten pc.

 

Jeg bytter mobil omtrent hvert år, til nød hvert andre år, så da kan jo den som er god i matte regne ut hvor mange jeg har hatt.

 

Grunnene til at folk kjøper mobil er mange.

 

Jeg personlig liker plattformen SE kjører på, dessuten liker jeg kameraet som har vært i de siste K-modellene. Som sagt har jeg savnet wlan, men dette blir fikset på i min neste mobil regner jeg meg! :)

Lenke til kommentar

Interessante, men svært lite overraskende tall. At SE selger best blant yngre i Norge har lenge vært kjent. Spennende å se om de klarer å fortsette å selge bra i Norge selv med så elendige produkter om de fortsetter i samme spor.

 

Amobil: Når kilden krever innlogging skulle jeg gjerne hatt mer informasjon om undersøkelsen i artikkelen. Hvordan er den gjort, og hvor mye data har de som grunnlag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Å gå over til Nokia er vel det samme som når alle karer kommer over en viss alder og går over til gammel dressbukse som hverdagsplagg. Rundt 50 altså.

Føler meg truffet :p

Lenke til kommentar
Interessante, men svært lite overraskende tall. At SE selger best blant yngre i Norge har lenge vært kjent. Spennende å se om de klarer å fortsette å selge bra i Norge selv med så elendige produkter om de fortsetter i samme spor.

 

Amobil: Når kilden krever innlogging skulle jeg gjerne hatt mer informasjon om undersøkelsen i artikkelen. Hvordan er den gjort, og hvor mye data har de som grunnlag?

 

Du klarte nesten et helt innlegg uten å komme med ditt sedvanlige oppgulp. Hvordan kan du påstå at SE har så elendige produkter? Se X1 er vel det hippeste som finnes for øyeblikket? At en telefon ikke har s-60 er ikke det samme som at den er elendig, heller tvert imot, for en stor del av forbrukerne.

 

Siste avsnitt er jeg fullstendig enig i. Denne undersøkelsen hadde vært veldig morsom å vite litt mer om. Er det en spørreundersøkelse blant 1000 brukere? Eller bygger den på salgstall? Salgstall som Nokia ikke vil gå ut med. Nei, dette var rett og slett for dårlig av amobil...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...