Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke avinstallert Msn!


Anbefalte innlegg

Snakker med en kompis av meg nå,via yahoo, prøver og hjelpe han og bli kvitt msn.

Han oppdaterte msn sin til nyeste versjon (funket fint før) når han da prøvde og gå inn på msn da så kommer det "beklager men dette progamet må lukkes" og så kan han sende problemet eller ikke sende feilrapport. Når han går inn på Legg til eller fjern programmer så er ikke msn der.

Hjelp?

Han har forresten Xp vist det hjelper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare copy/paste fra det han sa skjedde når han gjorde det dere.

 

æ jor sånn såm det sto at æ sku jøre, men alt såm skjedde va at d kåm ei sånn ruta dær d sto nåkka shit, ei sånn ruta såm kåmmer når pcen kopiere, slætte eller nåkka sånt.... åsså blei den borte ætter 3 sekunda

åsså trudde æ d va fiksa, så æ lasta ne msn ijæn.. men d sto at msn allerede va på pcen!

 

Edit: Fant ut nå at han har Msn discovery, det som gjør at du kan late som at d er andre når du skriver og slikt, hørt at dette kan skape problemer med avinstallering og slikt...

Endret av Sjokoladefisk
Lenke til kommentar

Heihei, kammeraten med MSN-problemer her, har avinsalert messenger discovery live, men problemet er der fortsatt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, men hvis jeg blir tvunget til å bruke Yahoo! messenger noe mere, så vil jeg heller re-instalere pcen (Yahoo sux)! Noen som kan redde meg fra den grusome Yahoo!? :p

Lenke til kommentar
Last ned CCleaner, og fjern hele skiten pluss register informasjon. Denne gjør susen, bruker den selv ;)

Jeg trodde det funket, men det er akkurat som med legg til og fjern programmer. Jeg finner ikke windows live messenger eller noe lignenede.... så jeg får ikke avinstalert det! Jeg blir så irritert, jeg er jo nødt til å bruke yahoo hvis jeg ikke får fikset det!

Endret av Yamichi
Lenke til kommentar
Men du har også muligheten til og fjerne programmet fra registeret, deretter kan du bare slette MSN mappen i programfiler!

antar det var installert med en .msi fil, så det kan ikke bare slettes sånn uten videre fra registeret.

 

Prøv å last ned .msi filen på ny, høyreklikk på den og velg avinstaller. evt reparer og se om det funker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jaha? msn discovery er nyttig det, Kan se når folk logger av enklere, når folk bytter personlige meldinger, når noen åpne msn vindu med deg, og mye mere.

 

det er det også flere andre klienter som gjør, og de lar seg fjerne eZ-breezy.. aMSN, f.eks., selv om den er stygg som et hælvette. Meget bra program. Kommer vel aMSN2 etterhvert med en solid opprydning i GUI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...