Gå til innhold

Sacred 2 ! Ventetiden er over.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har endelig funnet et fix som fjernet krasj problemene jeg har hatt (virker det som), har ikke hatt ett i hele dag. Måtte redigere en fil i spillet. Og har fått spilt i mangen timer i strekk online idag!

Så for nå av blir det bare Closed Net spilling på meg (enaste måten å spille på spør du meg)! :new_woot:

Endret av AvidGamer
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har endelig funnet et fix som fjernet krasj problemene jeg har hatt (virker det som), har ikke hatt ett i hele dag. Måtte redigere en fil i spillet. Og har fått spilt i mangen timer i strekk online idag!

Så for nå av blir det bare Closed Net spilling på meg (enaste måten å spille på spør du meg)! :new_woot:

Hva med å dele med andre, tilfelle noen andre har samme problem? :)

Skrevet

Fiksen for meg ble (som alltid) å fjerne alt unödvendig bakgrunnsgrums som har elga seg innpå pc'en, pene drivere og en skolebokinstallasjon med patch. Har spilt over 20 timer nå med forskjellige klasser uten noe som helst av feil.

Skrevet (endret)

Jo det kan jeg, selvom folk hadde sikkert funnet det i forumet til Sacred 2.

Fixen er ikke 100%. dvs, at du vil oppleve lag/hakking når du er i bydeler. Men selv synes jeg dette er et greit offer for å kunne faktisk spille!

Du må finne option.txt filen som er skjult (lettest måten er å bruke search funksjone og i advanced option tillatt den å søke hidden files and folders). Den skal ligge i C:\Users\"yourusername"\AppData\Local\Ascaron Entertainment\Sacred 2

I options.txt må du finne linjen texMem = 209715200 og forandrer den til texMem = 109715200.

Føsrte gangen du starter opp vil det være velding mye hakking, dette er fordi den driver å skrive inn til det nye minnet du nettopp la til.

Endret av AvidGamer
Skrevet

Jo det kan jeg, selvom folk hadde sikkert funnet det i forumet til Sacred 2.

Fixen er ikke 100%. dvs, at du vil oppleve lag/hakking når du er i bydeler. Men selv synes jeg dette er et greit offer for å kunne faktisk spille!

Du må finne option.txt filen som er skjult (lettest måten er å bruke search funksjone og i advanced option tillatt den å søke hidden files and folders). Den skal ligge i C:\Users\"yourusername"\AppData\Local\Ascaron Entertainment\Sacred 2

I options.txt må du finne linjen texMem = 209715200 og forandrer den til texMem = 109715200.

Føsrte gangen du starter opp vil det være velding mye hakking, dette er fordi den driver å skrive inn til det nye minnet du nettopp la til.

La til? Ut ifra det du skriver virker det som du dedikerer mindre minne til textures? Dette høres ut som en fix for de som har lite ram. :)

Skrevet (endret)

Har 4GB jeg, og mangen andre i forumet også. Men da de testet dette fungerte det. Kan virke som spillet har et memory leak eller noe.

Men jeg gidder ikke å grave i hvorfor det virker, så lenge det virker. Skader ikke å prøve uansett.

Endret av AvidGamer
Skrevet

Du kan lage en optionscustom.txt (eller noe sånt, husker ikke i farten). Denne overstyrer den vanlige options.txt, så du trenger ikke leke med den og risikere å i verste fall måtte reinstallere. Skjer det noe som ikke burde skjedd er det bare å slette optionscustom.txt, så er ting som de var. Har ikke prøvd det selv ennå, så aner ikke hvordan det fungerer. Men alt er på forumet til spillet.

Skrevet

En annen ting som visstnok skal kunne hjelpe på fps under enkelte oppsett er å skru av PhysX-akselerasjon i kontrollpanel. Om jeg har forstått det riktig så har dette å gjöre med om CPU eller GPU skal ta seg av PhysX biten. Fort gjort å teste i alle fall.

Skrevet (endret)

Jepp, installasjons mappen min er på 12.3GB. Tar ganske lang tid å installere.

Heldigvis slepper du disken når du skal spille.

Endret av AvidGamer
Skrevet

Jeg hadde spilt i over 10 timer med en av karakterene mine da jeg tok en titt på statistikken og fikk se at jeg hadde utforsket hele 3.8% av kartet :D

Skrevet

Argh! Oppgaver overalt! HJEEEEELP! Greit å ha "completionist" syndromet nå... blir nesten nødt til å gjøre vær eneste en for å føle at jeg har spilt spillet til sitt fulle :!:

Skrevet (endret)
Argh! Oppgaver overalt! HJEEEEELP! Greit å ha "completionist" syndromet nå... blir nesten nødt til å gjøre vær eneste en for å føle at jeg har spilt spillet til sitt fulle :!:

hehe ! Jeg er også en type som får fnatt hvis det samler seg for mange uløste quester på lista.

Gamezone rakk ikke å sende meg spillet før helga gitt - har det til uka.

Koser dere med spillet ? Jeg er Sacred 1, Diablo og Baldurs gate fan og elsker Hacn SLash , vil jeg kose meg ?

Endret av Bulletus
Skrevet
Høres ut som du vil plage vettet av deg med kræsj og hakking og lav FPS.

Hvor har du hørt det da? Bedre PC enn min i alle fall, og jeg har ingen problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...