Gå til innhold

Anmeldelse: Saints Row 2 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde egentlig ikke tenkt over forandringen GTA har gjennomgått siden jeg spilte GTA2 og frem til GTA IV. Kom til å huske oppdraget i GTA2 der du kidnapper folk på en buss, tar de med til pølsefabrikk og gjør de om til pølser, før du så kjører rundt i byen og selger pølsene.

 

Savner egentlig sånne oppdrag i GTA IV. Samme med Kill Frenzy.

 

Så pga denne anmeldelsen av et spill jeg aldri hadde vurdert å kjøpe i det hele tatt, virker Saints Row 2 som et spill som antakelig kommer til å bli kjøpt inn billig en gang etter nyttår.

 

Bra anmeldelse Joachim!

Lenke til kommentar
Hadde egentlig ikke tenkt over forandringen GTA har gjennomgått siden jeg spilte GTA2 og frem til GTA IV. Kom til å huske oppdraget i GTA2 der du kidnapper folk på en buss, tar de med til pølsefabrikk og gjør de om til pølser, før du så kjører rundt i byen og selger pølsene.

 

Savner egentlig sånne oppdrag i GTA IV. Samme med Kill Frenzy.

 

heh, nå fikk du meg til å tenke på at jeg har GTA1 liggende ett sted, kjøpt brukt fra en kompis for pokker hvem vet hvor mange år siden. husker jeg mer ved uhell den plan tok en hel rekke hare krisna folk, heller hva dem nå kalles ;)

 

fikk jaggu meg achivement bonus for det :D

 

lurer på hvor mange ganger jeg har forlatt en brennende taxi i siste sekund før den forsvinner utfor kaia...

Lenke til kommentar
Har Saints Row 2 ragdoll effekt som i GTA IV?

 

Saints row 1 var først ute med ragdoll effekt.

Er stor fan av gta. Barndoms minner om å vente uker på å laste ned over modem og spille i skjul.

GTA IV var et greit spill. men som et GTA spill var det dritt. Saints row har gitt meg masse trøst fra GTA IV, etter å ha lest denne anmeldelsen svir eg av 600kr på fredag.

Lenke til kommentar

Konge! Hørte at eneren skuffet litt, så det gadd jeg aldri å kjøpe. Den virket som en ufungerende kjip kopi av GTA. Var veldig skeptisk til toeren, men dette spillet føyer seg vel herved inn i rekken over spill jeg må få meg iløpet av denne triste høsten!

 

GTA IV skuffet meg ganske greit, nå som jeg er ferdig med storylinen og alle småtingene (gidder ikke å løpe rundt i byen for å finne de duene) er det egentlig ingenting å gjøre. Ikke en dritt, annet enn å kjøre rundt, skyte litt og dø. Ikke minst å bli oppringt av alle de plagsomme vennene som blir surere og surere på meg når jeg ikke gidder å kjøre de til et spisested for å kjøre dem hjem igjen. Virker som dette spillet har mer å by på i lengden!

 

Er så utrolig mye bra å vente på nå, Fallout 3, RA3, FarCry2, CoD5... Akk, blir en dyr høst!

Endret av MannY318
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...