Gå til innhold

nye talent tree's i dag..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har tenkt å levle paladinen min som protspec, der jeg begynner med følgende:

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

grunnen til at jeg velger +15 intellect i speccen er pga jeg vil trenge færre drikkepauser under levlingen for at den skal gå fortest mulig. noen vil argumentere for at om jeg ville levle med kortest mulig tid, bør jeg gå retri, men jeg vil heller gjøre noe jeg synest er gøy lenge, enn å gjøre noe mindre gøy på kortere tid ;)

i tilleg blir jeg vant med hvordan man skal bruke protpala under raids/HC.

har tenkt å levle paladinen min som protspec, der jeg begynner med følgende:

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

grunnen til at jeg velger +15 intellect i speccen er pga jeg vil trenge færre drikkepauser under levlingen for at den skal gå fortest mulig. noen vil argumentere for at om jeg ville levle med kortest mulig tid, bør jeg gå retri, men jeg vil heller gjøre noe jeg synest er gøy lenge, enn å gjøre noe mindre gøy på kortere tid ;)

i tilleg blir jeg vant med hvordan man skal bruke protpala under raids/HC.

Hva i alle..?

Altså, sjekk Touched by the Light. Nå.

Ellers så er 5% parry mye bedre enn +15% intellect pga. Blessing of Sanctuary, såfremt du har tenkt å AoE grinde.

5/51/5 ville jeg ha strekt meg etter, så bare stacker du avoidance, og så har du full mana hele tiden. (Skyt meg nå gjerne om Blessing of Sanctuary har internal cooldown ;p )

*snip*

Warrioren sin er klare, men priesten har jeg prøvd å se på et par ganger, men ender alltid opp med en overload av points i shadow :p

Hvis du ender opp med 5/0/56 eller lignende så gjør du det rett iallefall.

For pvp ( shadow )Hva tror du om 0/2/59 ? .. Holy poengene går på den 70% knockback greia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...