Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er alltid mange som ikke henter billettene sine fordi de har bestilt for mange. Da går de tilbake til billettservice igjen.

 

F.eks. en kompisgjeng på 5 stk som alle sitter på hver sin PC kl 09 og skal bestille til hele gjengen, i tilfelle de andre ikke kommer gjennom før det er utsolgt. Så får alle billetter, men de har 5x for mange.

 

Trenger ikke å betale med VISA, kan velge "hent i butikk" og bare få referansenummer og hente dem innen 3 dager på Narvesen e.l.

Narvesen og Posten har egne skrivere som hookes opp mot Billettservice og printer ut riktig billett ut fra ref.nr.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Fikk mine i løpet av 2 dager, pleier ikke ta så mye lenger tid enn det heller tror jeg, men ville ventet noen dager før jeg fikk panikk om jeg var deg, posten kan være treg. Med mindre det er noen som vet du venter på billetter, eller om du har noen som gjevnlig sjekker postkassen din, kan du sikkert slappe av. Men skjønner du blir stresset :p

 

Jeg hadde billetter til den 19. Juni, jeg fikk byttet de med en dame som hadde til den 30., og jeg venter på billettene nå. (Håper jeg ikke blir svindlet). Har sendt de på postoppkrav, så jeg slipper iallefall bekymre meg fullt så mye over at ikke konvolutten skal dukke opp i. Værre med innholdet ... :ermm:

Endret av Erik B.
Lenke til kommentar
Jeg hadde billetter til den 19. Juni, jeg fikk byttet de med en dame som hadde til den 30., og jeg venter på billettene nå. (Håper jeg ikke blir svindlet). Har sendt de på postoppkrav, så jeg slipper iallefall bekymre meg fullt så mye over at ikke konvolutten skal dukke opp i. Værre med innholdet ... :ermm:

 

 

Jeg vil vel nesten påstå at det er hu du har byttet med som bør være nærvøs for å bli svindlet ;)

 

 

 

:p

 

 

 

Når de skal sende ut 10k med billetter så er det noen som gjerne må vente i et par dager ekstra, rett og slett på grunn av mengden som skal sendes ut...

Lenke til kommentar
Mastodon blir fantastisk, det beste nye metalbandet vi har idag. Skiller seg ut fra all dritten. Så Metallica og Mastodon på en gang blir som smør i grøten for meg :)

 

Kjøpte meg en Mastodon skive her for et par dager siden var vel Blood Mountain den het hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg vil vel ikke på stå at den satt som et skudd etter førstegangs igjennomlytting, men den kommer seg forhåpentligvis...

Lenke til kommentar
Mastodon blir fantastisk, det beste nye metalbandet vi har idag. Skiller seg ut fra all dritten. Så Metallica og Mastodon på en gang blir som smør i grøten for meg :)

 

Kjøpte meg en Mastodon skive her for et par dager siden var vel Blood Mountain den het hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg vil vel ikke på stå at den satt som et skudd etter førstegangs igjennomlytting, men den kommer seg forhåpentligvis...

 

Den kommer seg. Mastodon er ikke noe band man liker etter første gjennomlytning for å si det slik, kan sammenligne det med Tool hvis du skjønner hva jeg mener. Slik musikk tar tid å sette pris på :)

Lenke til kommentar
Synes Mastedon er mer ala the sword som metallica hadde med i fjor.

Men må innrømme at jeg har ikke hørt for mye på mastedon heller da.

 

Angående tool så var jeg frelst umiddelbart etter at jeg hadde satt på Stinkfist første gang.

Men rett skal være rett, dog var endel annet som måtte fordøyes... :)

 

The Sword har jeg ikke hørt, så skal ikke uttale meg der, syntes forøvrig bandnavnet er latterlig dårlig :p

 

Tok meg vel en 20 gjennomlytninger med Ænima før jeg innså hvor jævlig bra det var, og enda lengre tid med Lateralus, som jeg har på min topp 5 liste over beste skiver noensinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...