pollyanna Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Da var telefonen i hus. Blir en spennenede ettermiddag Hvor får dere kjøpt denne?
Jethro Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Det er ikke et mineralglass, men et mer resistent (hardere) "glass" enn du finner på vanlige mobiler.Altså, den er mer resistent mot å få riper, enn vanligre glass, men ikke like bra som mineralglass, man bl.a finner i T650. Denne typen skjermbeskytter finner man i flere fremtidige SE modeller, W902 har også dette, både foran LCD og kamera linsen. Hva slags FW har du i din model? Hva, har den ikke mineralglass? Det virker som om de fleste som omtaler C905 på nettet skriver at den har " 2.4” scratch-resistant mineral glass display". Jeg er litt i tvil om jeg skal kjøpe den. Ut i fra vekten (136g) virker den litt tung. Det at jeg leste at den hadde mineralglass var en av momentene som gjorde at jeg fikk lyst på C905. Akkurat nå har jeg en C702. Den får veldig lett riper. Det er vel fordi skjermen er av plexiglass (så godt som uknuselig, men blir fort ripete). Hvilke fremtidige modeller får mineralglass?
Deosl Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Kan ikke noen laste opp bildene et annet sted? Ser jo ikke bildene...
TheGadgetMan Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Min N96 tar akkurat så fine om ikke bedre bilder end dette ;-)
Bjarnemann Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Til dere som absolutt må se bilder tatt av C905; Mobilen.no har kjørt et lite førsteinntrykk, og der har de lastet opp et bilde i det minste. En sitron..
Andynator Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 La oss ta utseende......vel der gikk grensen for min delMarkedets beste det ene og det andre skal jeg la deg få ha i troen om det skulle hjelpe deg i hverdagen Der gikk også grensen for hvor mye tid jeg gidder å bruke på deg Ciao Wow, jeg trodde det var grenser for dårlig argumentasjon og usaklighet, men jeg tok tydeligvis feil. Bjarnemann ramser opp alle de funksjonene som gjør N82 til en bra telefon, og du svarer på minst tenkelig intelligent måte, og sikrer at du ikke får noen tilsvar ved å si at du ikke gidder snakke mer om det. Skal finne fram tollkniven og spikke en pris til deg, jeg. Lillegutt. Med det sagt: Jeg sliter også med å få opp bildene. Får bare beskjed om at de ikke eksisterer når jeg trykker på thumbnailen som ikke er der du kjeder meg........har du ikke skjønnt greia er der ingen vits i å trøkke det inn i et allerede fullt hode
Andynator Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Men uten ordentlig blits da, det var litt nedtur. Enig, jeg skjønner ikke hvorfor de utelukket en xenon blitz Når det er sagt hadde jeg en samsung g800 med xenon blitz og optisk zoom som faktisk er den desidert dårligste kameratelefonen jeg har hatt, jeg syntes heller ikke SE k850 med xenon var noe å juble for sammenligningsbildene fra c905 og innov8 viser at innov8 tar bedre bilder i mørket..... Men som sagt tidligere ligger disse ganske så jevnt
Bjarnemann Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 (endret) La oss ta utseende......vel der gikk grensen for min delMarkedets beste det ene og det andre skal jeg la deg få ha i troen om det skulle hjelpe deg i hverdagen Der gikk også grensen for hvor mye tid jeg gidder å bruke på deg Ciao Wow, jeg trodde det var grenser for dårlig argumentasjon og usaklighet, men jeg tok tydeligvis feil. Bjarnemann ramser opp alle de funksjonene som gjør N82 til en bra telefon, og du svarer på minst tenkelig intelligent måte, og sikrer at du ikke får noen tilsvar ved å si at du ikke gidder snakke mer om det. Skal finne fram tollkniven og spikke en pris til deg, jeg. Lillegutt. Med det sagt: Jeg sliter også med å få opp bildene. Får bare beskjed om at de ikke eksisterer når jeg trykker på thumbnailen som ikke er der Problemer med bildene skyldes server problemer hos diskusjon.no Dette er forhåpentligvis problemer som raskt er fikset. Kan uansett trøste deg med at bildene ikke var så mye å ta vare på uansett.. Endret 21. oktober 2008 av Bjarnemann
- Slaktarn - Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Håper ikke du mener bildene som du har lagt i denne posten er bra ? De er elendige og meget uklare, men hva kan man forvente av en mobil? -x-
Bjarnemann Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Håper ikke du mener bildene som du har lagt i denne posten er bra ?De er elendige og meget uklare, men hva kan man forvente av en mobil? -x- Er enig, de bildene var cum. Hva man kan forvente av en mobil? Egentlig ganske mye mener nå jeg da. Se bare på Nokia n82, og Samsung Innov8 som begge tar aldeles strålende bilder. Og n82 er jo faktisk også en aldrende mobil. Vi hører ofte at mobilkameraer er og blir dårlige pga plassbegrensning til linse og optikk, men hvem trodde på kameramobiler i det hele tatt for noen år siden? Verden går fremover, og likeså gjør mobilekameraenes kvalitet. Om det ikke er plass nok til en tilfredsstillende cmos sensor, eller billedbrikke vil jeg ganske enkelt spå at man finner alternative løsninger med årene. Men å øke antall megapiksler til 8 er og blir overkill på mobiler i dag, uansett hvilken vi snakker om. Det er helt feil vei å gå, og heller noe man eventuelt kan komme tilbake til senere når man har funnet gode løsninger for zoom, fokusering, bildebrikke, osv.
- Slaktarn - Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg må faktisk høres skikkelig negativ og humørsyk ut fortsatt, men jeg synes ikke bildene er noe bra. De er uskarpe og fargene ser blasse og matte ut, men det skal sies at jeg er vant med bilder fra mitt Nikon D40 og kan selvfølgelig ikke sammenlignes -x-
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Ingevel, den Golfen, eller skiltplata, er den svensk eller dansk? Mener å se +45 eller +46 der... Om det er rett er det ikke mye uklart. Canon EOS 400D sine bilder er klarere, men det er ikke så ekstremt at det er umulig å bruke til noe. Endret 21. oktober 2008 av Slettet-QjT4b9
Bjarnemann Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 (endret) her er noen flere. Disse bildene var langt bedre! Endret 21. oktober 2008 av Bjarnemann
Ingevel Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Skrevet 22. oktober 2008 Ingevel, den Golfen, eller skiltplata, er den svensk eller dansk? Mener å se +45 eller +46 der... Om det er rett er det ikke mye uklart. Canon EOS 400D sine bilder er klarere, men det er ikke så ekstremt at det er umulig å bruke til noe. er svensk...
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Da er de ikke mye uklare. Syntes jeg så +46 på starten av tlf-nummeret på skiltplata
Torjus Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Synes bildene ser bra ut jeg. Ingevel eller noe andre: Kan dere ta noen nærbilder av feks en blomst eller frukt e.l i godt lys?
Ingevel Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Skrevet 22. oktober 2008 Synes bildene ser bra ut jeg. Ingevel eller noe andre: Kan dere ta noen nærbilder av feks en blomst eller frukt e.l i godt lys?
Torjus Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Ut i fra bildene jeg har sett til nå så vil jeg si at bildene C905 tar i grunn er lik feks K800i, bare større oppløsning. Eller hva mener dere?
KEX Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Brukbar kvalitet på de siste bildene der. Endret 23. oktober 2008 av KEX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå