Gå til innhold

Hva kan man få for en 60GB PS3 nå?


aJens1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem i helvete gidder å betale 6 høvdinger for en PS3? Kan kjøpe en PS3 + PS2 og i tillegg ha igjen 1000 spenn til den prisen. Men men, kan jo alltids prøve

 

Jeg hadde gått for en "alt-i-én-maskin" som også har to ekstra USB porter og minnekortuttak hvis det bare er snakk om 1000 kroners forskjell... :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvem i helvete gidder å betale 6 høvdinger for en PS3? Kan kjøpe en PS3 + PS2 og i tillegg ha igjen 1000 spenn til den prisen. Men men, kan jo alltids prøve

 

Jeg hadde gått for en "alt-i-én-maskin" som også har to ekstra USB porter og minnekortuttak hvis det bare er snakk om 1000 kroners forskjell... :thumbup:

 

Serr? Du hadde betalt 1000 kr mer for å få en brukt PS3 med ekstra USB som du aldri kommer til å bruke, med 20 GB mindre hardisk? Javell..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Serr? Du hadde betalt 1000 kr mer for å få en brukt PS3 med ekstra USB som du aldri kommer til å bruke, med 20 GB mindre hardisk? Javell..

 

1. Personlig hadde jeg ikke solgt min brukte 60gb for 6000kroner. Jeg har INGEN interesse av å ha en stygg ps2 boks, med tilhørende kabler liggende når jeg kan unngå det. I tillegg har den jo ikke trådløse kontroller engang.

 

2. Aldri bruke ekstra usb? hos meg står alltid en kontroll på lading, i tillegg tar jo guitar hero og buzz hver sin om de er koblet til.. Kjekt å ha :)

 

Jeg hadde aldri kjøpt en brukt ps3 uansett.. menne skjønner at folk har lyst på 60gb versjonen.. ps2 spill er jo konge.. selv om jeg er litt enig med deg at 6høvdinger er litt drøyt :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Dessuten sluker den mye mer strøm en de siste modellene.

 

Jeg tror ikke de som virkelig vil ha en 60GB bryr seg så mye om dette...

 

Edit: Er for øvrig enig i at 6000 kan være mye, men som sagt, hvis jeg var deg ville jeg prøvd det og sett hvilke tilbud folk kommmer med. Og de kan jeg nesten garantere deg kommer ;)

Endret av Haawy
Lenke til kommentar
Serr? Du hadde betalt 1000 kr mer for å få en brukt PS3 med ekstra USB som du aldri kommer til å bruke, med 20 GB mindre hardisk? Javell..

 

Haha...du må huske på at ikke alle lever på lommepenger fra mamma og pappa, en høvding til eller fra har liten betydning i forhold til det estetiske aspektet ved å ha unødvendig mange bokser under skjermen.

På den andre siden er det vel få med fast jobb, andre interesser og et sosialt liv som gidder å kaste bort tid på gamle ps2 spill.

 

USB porter derimot er greit å ha, 2 gutar hero dongler, ekstern hardisk osv....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...