Gå til innhold

Intel Core™ i7 Quad/hexa Tråden -> Les Første Post!


Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja :blush:

Microplex sier at den GTX-toppen ikke passer til GTZ, men de 2 blokkene har samme størrelse og feste, pluss at noen nettbutikker sier at den passer til GTZ :hmm:

Men så dere hadde topp til Noctua, så kommer innom i morra..

Få feste på et par Delta vifter og gi noen ørepropper til Sonja :!:

 

lol.. nydelig med delta.

Lenke til kommentar
Ja :blush:

Microplex sier at den GTX-toppen ikke passer til GTZ, men de 2 blokkene har samme størrelse og feste, pluss at noen nettbutikker sier at den passer til GTZ :hmm:

Men så dere hadde topp til Noctua, så kommer innom i morra..

Få feste på et par Delta vifter og gi noen ørepropper til Sonja :!:

Hvis du sliter med å få tak i 1366-kit til GTZ i Norge, anbefaler jeg Petra's Techshop. Bestilte en slik for en stund siden, og det kostet bare $6.50 for forsendelse i en bobleplastkonvolutt. $16.50 totalt for festemekanisme og frakt blir faktisk billigere enn å skaffe den fra Microplex, selv om du kanskje må vente noen dager ekstra.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar
Noen som vet om noen butikker som vet de har core i7 d0?

 

Hadde vi visst det, så hadde vi ikkje fortalt det her iallefall :p

 

Det er nok svært få som har det inne. De fleste nettbutikker gidder ikkje å sjekke om det er d0 eller c0/c1 de har. Derfor er det nok bare random om man får en d0 enn så lenge.

 

Men de bør dukke opp i butikkene ganske så snart. Nye forsyninger til hovedlagrene vil nok være d0.

Lenke til kommentar
Noen som vet om noen butikker som vet de har core i7 d0?

 

Hadde vi visst det, så hadde vi ikkje fortalt det her iallefall :p

 

Det er nok svært få som har det inne. De fleste nettbutikker gidder ikkje å sjekke om det er d0 eller c0/c1 de har. Derfor er det nok bare random om man får en d0 enn så lenge.

 

Men de bør dukke opp i butikkene ganske så snart. Nye forsyninger til hovedlagrene vil nok være d0.

 

når får vi pcmark run på 4.4Ghz nizzen?

Lenke til kommentar
Noen som vet om noen butikker som vet de har core i7 d0?

 

Hadde vi visst det, så hadde vi ikkje fortalt det her iallefall :p

 

Det er nok svært få som har det inne. De fleste nettbutikker gidder ikkje å sjekke om det er d0 eller c0/c1 de har. Derfor er det nok bare random om man får en d0 enn så lenge.

 

Men de bør dukke opp i butikkene ganske så snart. Nye forsyninger til hovedlagrene vil nok være d0.

 

når får vi pcmark run på 4.4Ghz nizzen?

 

 

Jeg har allerede kjørt 4,3 lett :p

 

Må få tak i noe nytt på skjermkort fronten snarest. Er usikker på om jeg skal ha nVidia eller nVidia :hmm::p

Lenke til kommentar
Ja :blush:

Microplex sier at den GTX-toppen ikke passer til GTZ, men de 2 blokkene har samme størrelse og feste, pluss at noen nettbutikker sier at den passer til GTZ :hmm:

Men så dere hadde topp til Noctua, så kommer innom i morra..

Få feste på et par Delta vifter og gi noen ørepropper til Sonja :!:

Hvis du sliter med å få tak i 1366-kit til GTZ i Norge, anbefaler jeg Petra's Techshop. Bestilte en slik for en stund siden, og det kostet bare $6.50 for forsendelse i en bobleplastkonvolutt. $16.50 totalt for festemekanisme og frakt blir faktisk billigere enn å skaffe den fra Microplex, selv om du kanskje må vente noen dager ekstra.

 

Får ta og gjøre det, men skal uansett stikke inn DI og skaffe hold-down til Noctua.

Greit og ha tilgang både på luft og vann, siden jeg må gjøre en god del med kabinettet før jeg får opp vann-kjølingen.

 

Nizzen: Du får gå for Nvidia :p

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Hvilken innstillinger er viktige?

Den nekter jo og gå inn på 3,8 på 1,26, når den går inn på 3,7 på 1,22 O.o

4ghz på under 1,3 vil den ikke...den booter på 1.22..men med en gang den kommer til windows så rebooter den.

Men nå har jeg bare lekt med vcore. alt annet på stock.

Kan det ha noe med varme og gjøre tro?

Den viser 50 i bios, jeg kjører ikke på dette skulle bare se om den var noe god:P

Satse på at det blir litt bedre med annen kjøling.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Hurra fikk 18.9 points på hwbot i dag på pcmark 05 :D.

 

Alt for OC team Norway :fun:

 

Håper flere joiner boten av dere i7-freaks!

 

OT: hvis dere som har meg på MSN skal handle fra et eller et annet sted som tar paypal, kan ikke dere slenge meg en melding? Har endel cash på paypal'en jeg gjerne skulle ha konvertert til "IRL"-cash, uten å få verdens verste vekslingskurs...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...