Gå til innhold

Kjappe spørsmål om Fable II


celidog

Anbefalte innlegg

Det er ingen definerte classes i Fable 2, man bygger seg opp som man selv vil.

 

Det er ikke ett MMO, eneste online/multiplayer er co-op.

 

Såvidt jeg har forstått kan hunden bli satt ut av spill til kampen er ferdig men ikke dø permanent.

 

Selv er jeg irritert over at det er en hund, vil mye heller ha en katt av ett slag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv er jeg irritert over at det er en hund, vil mye heller ha en katt av ett slag.

Hvor effektiv ville en katt vært i et spill? Tror ikke katten ville angrepet fiender og hjulpet deg med å finne ting osv. Den ville nok bare ha stukket av. Katter er ikke som hunder enkelt og greit.

 

Om skulle løpt rundt med en katt, kunne man gjerne valgt en frosk også... Gjør samme nytten :p

Lenke til kommentar
Selv er jeg irritert over at det er en hund, vil mye heller ha en katt av ett slag.

Hvor effektiv ville en katt vært i et spill? Tror ikke katten ville angrepet fiender og hjulpet deg med å finne ting osv. Den ville nok bare ha stukket av. Katter er ikke som hunder enkelt og greit.

 

Om skulle løpt rundt med en katt, kunne man gjerne valgt en frosk også... Gjør samme nytten :p

 

Kattedyr da, tiger > fido.

Lenke til kommentar
Jammen da passer det jo perfekt om man vil være ond?

Du er klar over at du starter som en liten gutt/ei lita jente?

 

Har spilt Fable 1 så ja, er meget klar over det. Hvordan er en kattunge noe forskjellig fra en valp? Fable 1 hadde kanskje ikke så alt for mange valg alternativ, men når man tar inn ett kjæledyr så syns jeg de kunne gitt noen valg. Er ikke som om det trenger å være stort mer enn litt forskjellige animasjoner og skin.

Lenke til kommentar
Har spilt Fable 1 så ja, er meget klar over det. Hvordan er en kattunge noe forskjellig fra en valp? Fable 1 hadde kanskje ikke så alt for mange valg alternativ, men når man tar inn ett kjæledyr så syns jeg de kunne gitt noen valg. Er ikke som om det trenger å være stort mer enn litt forskjellige animasjoner og skin.

Nå var den kommentaren min rettet mot det angående tigeren... En tiger og et menneske funker liksom ikke helt.

 

Når det kommer til en katt, så kunne det jo så klart vært moro å ha i et spill. Men en katt kan ikke brukes på samme måte som en hund. Om du kunne hatt en katt i hjemmet ditt i spillet, ville det vært kjempekult! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...