Gå til innhold

Legg meg til på MSN-tråden.


Gjest Slettet-yzDjfSSl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidder ikke å legge ut mailadressen min her, og jeg klarer ikke å vurdere om det er noen som er interessant å prate med :p

Så da stikker vi innom en tråd hvor man skal legge ut msn sin, for å fortelle alle at man ikke vil legge den ut?

Oh gee, nå ble jeg nysgjerrig altså, he-he, jeg skulle så ønske jeg hadde msn din altså, he-he, ho-ho, puttipluttipott.

Lenke til kommentar

[email protected]

 

snakker om ALT!

 

Seriøst! en elller annen dust må da vel klare å legge meg til! :p

Her tjener du posts, ja..

Får vel legge deg til jeg da, ettersom jeg tilfredstiller kriteriene og greier..

 

Unable to add "[email protected]".

The username specified does not exist.

Unable to add "[email protected]".

The username specified does not exist.

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar

Gidder ikke å legge ut mailadressen min her, og jeg klarer ikke å vurdere om det er noen som er interessant å prate med :p

Så da stikker vi innom en tråd hvor man skal legge ut msn sin, for å fortelle alle at man ikke vil legge den ut?

Oh gee, nå ble jeg nysgjerrig altså, he-he, jeg skulle så ønske jeg hadde msn din altså, he-he, ho-ho, puttipluttipott.

 

Nei, men er jo lettere å vurdere folk hvis de skriver litt mer om seg selv enn bare mailadressen og "add meg".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gidder ikke å legge ut mailadressen min her, og jeg klarer ikke å vurdere om det er noen som er interessant å prate med :p

Så da stikker vi innom en tråd hvor man skal legge ut msn sin, for å fortelle alle at man ikke vil legge den ut?

Oh gee, nå ble jeg nysgjerrig altså, he-he, jeg skulle så ønske jeg hadde msn din altså, he-he, ho-ho, puttipluttipott.

 

Nei, men er jo lettere å vurdere folk hvis de skriver litt mer om seg selv enn bare mailadressen og "add meg".

Aha, jeg tror faktisk jeg skjønte hva du mente nå. Min feil..

Du klarer ikke å vurdere om det er noen her som er verdt å bli lagt til av deg mener du, og legger til at du ikke vil legge ut din egen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...