Gå til innhold

Legg meg til på MSN-tråden.


Gjest Slettet-yzDjfSSl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[email protected]

 

Interesser: Rusmidler(at jeg sier dette skremmer ofte folk :)

(men står i sammengheng med nr. 2->), vitenskap,

film, anime, musikk, religion, kultur, drømming(lucid dreaming), PC, PS3, bade, snakke med folk, trening(mest vekter, løping er stress), mat og andre ting jeg ikke kommer på..

 

Liker å tro at jeg er hyggelig :]

Endret av reversfaen
Lenke til kommentar

[email protected]

 

Jeg trenger noen å snakke med i de sene nattetimer!

 

Jeg kan snakke om det meste jeg, men jeg er ikke så glad i avocado.

Du får lære deg å lese: jeg la deg til og fikk feilmelding (denne personen finnes ikke).

Edit: min feil, ser du har fixet feilskrivd adr.

 

@revers

Jeg var solgt ved "rusmidler".

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar

Gidder ikke å legge ut mailadressen min her, og jeg klarer ikke å vurdere om det er noen som er interessant å prate med :p

Så da stikker vi innom en tråd hvor man skal legge ut msn sin, for å fortelle alle at man ikke vil legge den ut?

Oh gee, nå ble jeg nysgjerrig altså, he-he, jeg skulle så ønske jeg hadde msn din altså, he-he, ho-ho, puttipluttipott.

 

Nei, men er jo lettere å vurdere folk hvis de skriver litt mer om seg selv enn bare mailadressen og "add meg".

Aha, jeg tror faktisk jeg skjønte hva du mente nå. Min feil..

Du klarer ikke å vurdere om det er noen her som er verdt å bli lagt til av deg mener du, og legger til at du ikke vil legge ut din egen.

 

Tolk det som du vil :)

Lenke til kommentar

Aha, jeg tror faktisk jeg skjønte hva du mente nå. Min feil..

Du klarer ikke å vurdere om det er noen her som er verdt å bli lagt til av deg mener du, og legger til at du ikke vil legge ut din egen.

 

Tolk det som du vil :)

Er det ikke akkurat det som er problemet? Om jeg muligens tolker feil?

Så jeg ser heller frem til at du forklarer (evt confirm/<antonym>) deg.

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Jææ, kan vel alltid være greit å ha noen fler å snakke om.

 

Litt om meg:

 

17 år gammel gutt, går media på VGS. Litt usikker på planer videre, men står hovedsaklig mellom mediegrafikk eller psykologi. Kan være ganske pratsom til tider, men skal ikke love noe. Av interesser har jeg ganske mange, bare å adde meg for å finne ut mer :)

 

[email protected]

Lenke til kommentar

Jeg har en ide. Kan du ikke bare legge til andre i stedet for å spamme ned tråden annenhvert minutt med mailadressen din?

 

Jeg har en annen ide! Hva om han bare har lyst? er ikke det samma f for deg? Han har jo ikke skada deg at det gjør no...

 

herman.2k (at)hotmail (dot) com

 

Liker å snakke om musikk(metal, punk og rock), filmer, politikk, gitar og mer som jeg ikke kommer på sånn vilt i farta!

Lenke til kommentar

Jeg har en ide. Kan du ikke bare legge til andre i stedet for å spamme ned tråden annenhvert minutt med mailadressen din?

 

Jeg har en annen ide! Hva om han bare har lyst? er ikke det samma f for deg?

Det er barnslig og unødvendig.

"Hva om han bare har lyst til å sitte og klikke med pennen time etter time"... "hva om han bare har lyst til å smatte når han spiser"... tar du tegningen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...