Gå til innhold

Legg meg til på MSN-tråden.

Gjest Slettet-yzDjfSSl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjeder meg så til de grader, så add meg :D

Er vel på bare et par ganger i året, men hvis jeg ser noen invites, så godtar jeg så og si alle. Så bare å snakke til meg ^^

lejunge /at/ hotmail /./ com

Skrevet (endret)

Gutt født 1992, er ingen samtalestarter men slår gjerne av en prat på MSN.

Fredrik ÆTT saevland dått com

Endret av Gavekort
Skrevet

Gidder ikke å legge ut mailadressen min her, og jeg klarer ikke å vurdere om det er noen som er interessant å prate med :p

Så da stikker vi innom en tråd hvor man skal legge ut msn sin, for å fortelle alle at man ikke vil legge den ut?

Oh gee, nå ble jeg nysgjerrig altså, he-he, jeg skulle så ønske jeg hadde msn din altså, he-he, ho-ho, puttipluttipott.

Skrevet (endret)

Unable to add "[email protected]".

The username specified does not exist.

Hmm… Kanskje det er derfor jeg ikke har kommet meg inn på msn i det siste…

EDIT: Selvfølgelig. Det er dermuszdel[alfakrøll]hotmail[dott]no. Ikke .com. Så det vil da bli;

dermuszdel(krøllalfa)hotmail(dått)no

Endret av Dermuszdel
Skrevet

Gidder ikke å legge ut mailadressen min her, og jeg klarer ikke å vurdere om det er noen som er interessant å prate med :p

Så da stikker vi innom en tråd hvor man skal legge ut msn sin, for å fortelle alle at man ikke vil legge den ut?

Oh gee, nå ble jeg nysgjerrig altså, he-he, jeg skulle så ønske jeg hadde msn din altså, he-he, ho-ho, puttipluttipott.

Nei, men er jo lettere å vurdere folk hvis de skriver litt mer om seg selv enn bare mailadressen og "add meg".

• Liker 1
Skrevet

Nei, men er jo lettere å vurdere folk hvis de skriver litt mer om seg selv enn bare mailadressen og "add meg".

Aha, jeg tror faktisk jeg skjønte hva du mente nå. Min feil..

Du klarer ikke å vurdere om det er noen her som er verdt å bli lagt til av deg mener du, og legger til at du ikke vil legge ut din egen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...