Gå til innhold

Legg meg til på MSN-tråden.


Gjest Slettet-yzDjfSSl

Anbefalte innlegg

Advarer deg mot å nevne at du er jente, for da ender du opp med 678 invites fra mannfolk med ståtiss.

 

Nå ble jeg litt lei meg, jeg har bare fått én invite. Jeg er da jente jeg og! : (((

 

Du har bare ikke gjort deg utfordrende nok! Heng noen timer i "den nye forumkafeen" og legg MSN-nick i signatur og ha en avatar med trutmunn og utringning!

 

Jeg tror forresten ikke du har sett hele bildet i teorien min. De vil nødvendigvis ikke legge deg til på MSN med en gang, men vil høre mer på dine meninger og gjerne gi deg en koslig respons på hva du sier.

 

Anbefaler også at du legger ut et bilde her og spør hva folk synes eller gjør noe morsomt på bildet.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=639795&hl=recent&st=12000

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

datasmurf ætt gmail dått com

 

22 år, 86-modell, pensjonert bildehore, kjolemann, ustelt slask med alt for mange sære interesser, spiller WoW og DOS-spill, hekta på kabal, kryssord og puslespill.

Kan virke gal i starten, men bli kjent med meg og finn ut at jeg er galere.

 

Opprinnelig fra Stavanger, bodd 19 år på en liten plass utenfor Trondhjem (kalt Orkanger), og har nå endelig kommet meg bort fra Sør-Trøndelag og bor i Steinkjer i stedet.

 

 

Elsker film og musikk, dog, ikke mainstream eller populærmusikk.

Alder er ingen hindring, bare et tall, kjønn er ei heller ingen hindring, bare et ord.

På tide å bumpe denne.

 

Blitt 23 år, pensjonert meg som kjolemann og er en mer stelt slask.

Også oppdatert til å jabbe med hvem som helst om hva som helst. Ikke forvent grenser eller sensur.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

[email protected]

 

trenger noen og snakke kos med i de sene nattetimer :love:

Hadde ikke forundret meg om du har oppnådd alle dine 1130 posts i denne tråden alene >_>

 

Edit: kom på at det er 37 sider med ca 10 posts pr side (?), så da skulle det ha forundret meg litt alikevel...

Men sett bort i fra dette...

Kanskje har han/du postet i lignende tråder..

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar

[email protected]

 

trenger noen og snakke kos med i de sene nattetimer :love:

Hadde ikke forundret meg om du har oppnådd alle dine 1130 posts i denne tråden alene >_>

 

Edit: kom på at det er 37 sider med ca 10 posts pr side (?), så da skulle det ha forundret meg litt alikevel...

Men sett bort i fra dette...

Kanskje har han/du postet i lignende tråder..

vi er i off topic delen av forumet, så det har ingen ting og si på postcounten :cool:

Lenke til kommentar

[email protected]

 

trenger noen og snakke kos med i de sene nattetimer :love:

Hadde ikke forundret meg om du har oppnådd alle dine 1130 posts i denne tråden alene >_>

 

Edit: kom på at det er 37 sider med ca 10 posts pr side (?), så da skulle det ha forundret meg litt alikevel...

Men sett bort i fra dette...

Kanskje har han/du postet i lignende tråder..

vi er i off topic delen av forumet, så det har ingen ting og si på postcounten :cool:

Det forklarer hvorfor postcounten din synker.

Lenke til kommentar

Jente 16 år

Interesser: Fotball,lese,venner, musikk å møte nye folk.

Blir litt kjedelig i ferien når alle er på ferie å hadde vert kjekt med noen å snakke med;)

juba_ingridætthotmaildottcom

 

Jøss 2 eller 3 jenta e ser som legger ut msn =P

98% er jo gutter, og er jo helst ikke andre gutter de vil adde haha

 

La deg til :ph34r:

 

Den var kjapp ;)

Endret av Kjetil_91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...