Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Skrevet
De har ikke offroad her som jeg bor, derfor

betaler 72 kr for ettan løs på statoil jeg, så 75 er vell ikke sånn helt syk pris.

Da så, hvor bor du da?

Kan anbefale deg den :)

Bor i norges navne, Odalen ;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et lite spørsmål jeg :)

For ganske lenge siden fantes det en snus som het Hawken. Noen som vet om den ekstiserer enda ?:)

Skrevet (endret)

Den eksisterer ennå ja:) Hadde en dåse selv for noen måneder siden. Kompis som hadde bestilt fra USA et sted, aner ikke hvor!

Er vel umulig å skaffe fra butikk i Norge, pga at produsenten ikke oppgir innholdsfortegnelse på snusen.

Endret av razh0r
Skrevet
Den eksisterer ennå ja:) Hadde en dåse selv for noen måneder siden. Kompis som hadde bestilt fra USA et sted, aner ikke hvor!

Er vel umulig å skaffe fra butikk i Norge, pga at produsenten ikke oppgir innholdsfortegnelse på snusen.

okej :) kan du finn ut hvor den ble bestilt :) ble sugen på en dåse eller to med hawken til jul :)

Skrevet

Så faktisk at vi hadde fått inn "strong cut" på jobben idag, ekstra sterk sto det på den. Har noen prøvd den? (nyhus feks)

Skrevet

General Løs, noen som har merket at den kan smake sprudlene kattepiss om snusen er for fuktig? Selv synes jeg den har en litt syrlig te smak, elsker den.

Selvom, jeg har lenge ønsket og prøve en boks med skruf løs.

Skrevet (endret)

Jeg også har hatt lyst til å prøve skruf løs, så idag skal jeg gjøre noe med det.

Har kjøpt inn en fersk ny boks med skruf løs som skal testes litt senere =)

Endret av Fusken
Skrevet

Majorstuen? Hva heter gaten du bor i? Bor du på Hoff? Haha, neida, jeg bare spøker meg deg. Det bare falt meg inn i går at du måtte bo på Tveita, men slår selvfølgelig fra meg tanken nå. Jeg slenger meg også på de som gjerne vil kjøpe Offroad om noen kjøper i Danmark.

Skrevet
General Løs, noen som har merket at den kan smake sprudlene kattepiss om snusen er for fuktig? Selv synes jeg den har en litt syrlig te smak, elsker den.

Har ikke så lang erfaring med å drikke kattepiss.

General Løs er god, hvordan kan du sammenligne med kattepiss? Dette tror jeg bare gjelder deg,,

Skrevet

wee ble impulstur til sverige i dag :)

gikk til innkjøpt av: general løs, skruf sterk løs, 2x skruf portion og en monecito etter det posetive jeg har hørt om den i denne tråden :) gleder meg til å teste den :D

og så må jeg også legge til at av en eller annen grunn fikk jeg mer effekt av general løs enn skruf sterk løs :S det var litt rart syns jeg :p

Skrevet

Har ikke så lang erfaring med å drikke kattepiss.

General Løs er god, hvordan kan du sammenligne med kattepiss? Dette tror jeg bare gjelder deg,,

Sammenligner safta fra en veldig fuktig pris med general løs.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...