Knerten Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Installerte SP1 for en tid tilbake, og nå føler jeg at PC'en har blitt mye tregere enn før. Jeg leste på itavisen at dette kunne skje. Noen som veit hvordan jeg avinstallerer SP1??
martin_meling Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Uten at jeg er helt sikker: Start -> settings -> control panel -> add or remove programs -> finn sp -> change remove Følg instruksjonene på skjermen. (med forbehold om at jeg tar HELT feil)
Knerten Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Skrevet 28. mars 2003 Avinstallasjons-fila ligger ikke her nei....
Zethyr Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Får man ikke spm. om å backupe filene i tilfelle noe går galt under selve SP1 inst?
Asbjørn T. Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Om du ikke klarer å avinstallere via add/remove program i kontrollpanel.. er det høyest sannsynlig at du ikke har valgt "arkiver filene" på sp1 installasjonen... og da kan du ikke uten videre slette sp1 heller etterpå.
Knerten Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Skrevet 28. mars 2003 Takker... Grunnen til at jeg installerte XP på nytt (da versjonen med integrert SP1) var at DVD'rommen min hadde klikka, den ville ikke kjøre på UDMA bare PIO. Når jeg ruller tilbake, vil dette problemet dukke opp igjen da? Og hvordan ruller man tilbake installasjonen av operativsystemet.
zup Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 slett DVD spilleren i device manager og reboot, så skal den bli reinstallert med UDMA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå