Gå til innhold

Hvilken rase er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jepp, det er bare din mening, og du skal få lov til å ha den, ikke alle er enige hele tiden. ROFL det er latterlig og se at folk blir sur for at jeg har en mening.

Altså man må da få lov til å mene hva man vil om en sak.

Edit: En ting til, vist du sikter til at jeg formulerer meg dårlig, eller har dårlig grammatik, så går vel det på meg som person, og er ikke en argumentasjon om hvorfor du liker/misliker en latterlig rase i et jævla spill, er det vel?

Nei, det at jeg tok med deg som paralelleksempel til for orcer og troll er akuratt det samme som at du drar paraleller til blood elves og homofile frisører.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg blir skremt når så mange her på Wow-forumet forsvarer homofile. Hahaha

EDIT: Og ja, Belfs ser veldig homofile/gay ut...

Endret av Sitronade
Skrevet (endret)

Skulle tro det var en trend nå i nyere tider å måtte respektere alle og vise omsorg og godta ting som homofili, men så er det jo derfor flere som tør å komme ut av skapet også. gz.

La nå mannen få utrykke seg hvordan han self vil, alle vet hva han mener.

Uansett: De fleste characterene jeg har er Undead - mest pga. racials og lore, har også en high level Tauren shaman og nightelf druid. mest pga classene passer best til rasene.

År 2008 er året hvor alle skal synest det er greit at to sjeggete menn stikker tunga i munnen på hverandre på Karl Johan mens de tenker våte tanker om rævkjøring en på en annen og så er det hans andre sin tur? Smak og Behag...

Det finnes grenser, skal uansett ikke diskutere dette her på denne delen av forumet.

Endret av Sitronade
Skrevet (endret)

Jeg er nok et menneske. Jeg spiller en Paladin, protector of the holy.

Hmm.. vet ikke helt hvorfor jeg valgte denne klassen/rasen gitt :p likte human, og likte pally. Så da blei det, det.

Endret av Romis
Skrevet (endret)

Hvorfor MÅ man like homofile, og hvorfor blir man sett på som en hulemann vist man skulle finne på å ikke like homofile? Greit at det er år 2008, men man må da kunne få lov til å like og misslike de forskjellige livsstilene som er der ute, så mye man bare vil.

Endret av Cpt
Skrevet

En persons legning har ikke noe og si for meg. Jeg er heterofil, men jeg synes det er utdatert å mislike homofile. Synes det rett og slett er barnslig. Det strider imot hva jeg mener.

Skrevet

Velkommen etter, vi ble vel enig at dere har fult lov å synes de ser homofile/femi ut, men å bruke homo/gay i en negativ sammenheng har dere ingen grunnlag for.

Skrevet
Hvorfor er det barnslig å ha sine meninger? Alle som har andre meninger en deg har barnslige meninger? Skjønner ikke hva du vil fram til

Dette er det jeg synes er barnslig:

Egne meninger? Javel, men de strider imot mine meninger.

Skrevet

Velkommen etter, vi ble vel enig at dere har fult lov å synes de ser homofile/femi ut, men å bruke homo/gay i en negativ sammenheng har dere ingen grunnlag for.

Så sant som sant skal sies. Veldig bra skrevet. :) Støtter deg 100%

Skrevet
Edit: Er homofili negativt?

Selvfølgelig er det negativt, om man ikke er homo.

Jeg er ikke homo, og jeg ser det ikke på som negativt.

Håper da sannelig Nstin skrev ironisk, eller iallefall har vett nok til å hevde det. En slik holdning er idag bare lavmåls..

Det jeg mener er at det er negativt å bli kalt homo om man ikke er det selv. Synes nå jeg. Jeg vil se på meg selv som maskulin, blir jeg kalt homo pga klestilen min eller utseende mitt er det negativt i mine øyne.

Skrevet

Hvilken rase spiller du som? klasse på rasen? og hvorfor den rasen?

Main character - Orc Male Hunter = fordi de eier rett og slett i dps etc.

Alt - Undead Female Priest = etter min mening så synes jeg at priest's er imba healere evt. DPS (shadow)

Alt - Tauren Male Warrior = måtte ha meg PvP Character da ble det Warrior ;)

Skrevet (endret)

Troll er utvilsomt den tøffeste horde rasen, liker ikke så godt noen av de andre. På allianse siden digger jeg gnom, dverg og draenei(kun pga latteren)

Hater menneske rasen i alle rollespill, ufattelig gørr å spille, men etter å ha sett the illegal danish for ente gang, frister det faktisk med en human paladin :D I got blessing of protection baby!

Endret av Crispin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...