Gå til innhold

Halo 3: ODST, kommer høsten 2009


Laland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke hele "Ghost Halo" bare rykter basert på den første teaseren til Recon? Mener å huske at Bungie før det hadde sagt at man ville spille som en del av et lag elns. Og det gjør man jo forsåvidt da man når man en ODST av flere som sendes inn i New Mombasa.

 

Ryktene dro dette opp til at det skulle være ett nytt taktisk skytespill satt i Halo universet, noe Bungie ikke hadde sagt. man er del av en elitegruppe, og man kan ikke lenger løpe hodestups inn i 20 Brutes. Det er det nivået vi får se i Recon. Ikke "Ghost Halo", men at man velger litt andre taktikker enn i Halo.

 

Selvfølgelig vil 4 Player coop bringe dette konseptet enda høyere enn Halo 3's 4 player coop for min del. jeg ser på Master CHief som en Lone Wolf som jobber alene (utenom Cortana) og som gjør alt selv. En ODST gruppe derimot vil naturligvis samarbeide og dermed vil innlevelsen i Coop'en ganske sikkert bli bedre for min del.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

se på det som samme greie som Half-Life: Blue Shift.

det er i samme fortelling bare en annen synsvinkel,

derfor Halo 3: Recon.

 

du har nok rett Lakus. så dette blir da Bungies siste Halo spill?

Lenke til kommentar
står kilde i de første linjene, men det betyr at Recon ikke er det nye spillet til Bungie som skulle være squad lignene Ghost Recon osv.

eller må du se akkuratt det samme på en annen side? http://kotaku.com/5061475/what-is-halo-3-r...es-what-its-not blir det mer troverdig da?

Jeg bare lurte jeg. :ermm:

Er tross alt vanlig å legge ved en link til der man quoter fra.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Dæven, høres fett ut! Hvis MP blir kompatibel med Halo 3 (via ODST DLC MAP PACK) elns. Så kan det fort bli en vinner. Mer Halo er uansett konge, og det å spille fra andre perspektiver enn MC/Arbiter sitt kan sørge for att det holder seg fresht nok.

 

@ NIrD: De kan jo lage flere oppfølgere, flere synsvinkler, prequeler og hva som helst, og MS har brukt nok spenn på Halo navnet til at Halo navnet må begynne å gi (enda mer) spenn tilbake!

Lenke til kommentar
Dæven, høres fett ut! Hvis MP blir kompatibel med Halo 3 (via ODST DLC MAP PACK) elns. Så kan det fort bli en vinner.

Ja, det hadde jo vært snedig å på en eller annen måte slå i hop "communityene" som er der fra før og det som blir når Recon kommer. Ellers blir det mange som hopper av Halo 3, og man får ikke like bra matchmaking der.

Lenke til kommentar

dette hører ikke så mye hjemme i tråden, men jeg må bare si til alle halo fans, dere se halo: landfall!

 

søk på youtube eller gametrailers.com eller last ned på 360.

 

for å si det kort, ODST soldater som kjemper mot bruter. med ekte folk for å øke realismen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg har ikke lest gjennom tråden, og lurer bare på om livene til ODST er som i halo 2 og 3? at man bare har skjold som lades opp når man ikke blir skutt på?

 

blir det limited edition av dette?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...