Gå til innhold

Kravstore kvinner, det ultimate samfunnsproblem


Anbefalte innlegg

Det er jo mange problem som diskuteres både i media og på disse foraene, være seg finanskrise, kriminalitet, innvandring, psykiske problem og masse annet. Jeg mener at dette ikke er atskilte problem, men en rekke problem som skylde en ting og en ting alene, kravstore kvinner.

 

Bare at denne finanskrisen. Årsaken til at man har en finanskrise er at mange som egentlig ikke har råd til egen bolig, har lånt penger for å kjøpe egen bolig. Grunnen til dette, er at kvinner er helt krakilske etter å oppnå sosial status. Derfor vil de kun ha menn som eier eget hus, eller så presser de sin mann til at de skal ha eget hus. Resultatet er at menn presses til å låne for mye, noe som over tid går til helvete.

 

Det samme gjelder miljøproblemet. Kvinner skal på død og liv bruke bensinslukende og stygge SUVer til bykjøring, bare for at det skal kunne føle at de hever seg over fattige og andre tapere som ikke har råd til å kjøpe og kjøre en så stor bil.

 

De er også årsaken til "sweatshops" i den tredje verden. Når hver person skal ha femti par sko og hundrevis av nye klesplagg hvert år, så må det jo bli billig, og da må fattige presses til å jobbe livet av seg for luselønn. De som ikke går med nye plagg hver uke, "kan ikke kle seg selv" og er tapere i disse kvinnene sin mening.

 

Grunnen til at vi har kriminalitet, er at mange kvinner rett og slett digger badboys. En mannlig renholder eller ansatt på REMA får ingen damer, mens doplangere og voldsdømte bolere vasser i flotte damer. Slik sett oppfordrer damene fattige til å oppføre seg som psykopater.

 

De er også grunnen til innvandringsproblemene. Grunnen til at vi slipper inn så mye rart er alle disse kjipe kvinnene i diverse offentlige institusjon som ønsker å få inn flere tøffe og spennende menn med store kjønnsorgan.

 

Slik sett er det i bunn og grunn kvinner som er skylden i alt som er galt. Kvinner blir nemlig aldri fornøyd. Dess rikere et land blir, dess enda mer vil disse kvinnene ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal være ærlig, det er en spontanreaksjon på noe enkelt kvinner har skrevet på nettet idag. Uansett, så er det en interessant debatt, og det er nok noe i det. Problemet er jo at det nettopp er de damene som menn har mest lyst på som er slik :)

 

Jeg har store problemer med å ikke dette av stolen her. Dette kan du virkelig ikke mene seriøst? At finanskrisen skyldes jenter som vil ha gutter med store hus? Du har faen ikke et milligram peiling eller innsikt.

Lenke til kommentar
Jeg skal være ærlig, det er en spontanreaksjon på noe enkelt kvinner har skrevet på nettet idag. Uansett, så er det en interessant debatt, og det er nok noe i det. Problemet er jo at det nettopp er de damene som menn har mest lyst på som er slik :)

 

Jeg har store problemer med å ikke dette av stolen her. Dette kan du virkelig ikke mene seriøst? At finanskrisen skyldes jenter som vil ha gutter med store hus? Du har faen ikke et milligram peiling eller innsikt.

 

Bare les på diverse forum det. Kvinner ser jo ned på menn som leier en leilighet. Siden de aller fleste menn har lyst på dame, så gjør jo dette at menn føler seg presset til å eie eget, selv om de egentlig ikke har råd.

Lenke til kommentar

Dette gjenspeglar meir kva DU trur kvinner meiner.

(@ trådstartar).

 

Eg hadde gitt ein lang fyk i om "dama mi" meinte eg burde skaffe meg eit hus, sjølv om eg ikkje hadde hatt råd. Då hadde eg heller sparka dama ut for større plass.

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Grunnen til at vi har kriminalitet, er at mange kvinner rett og slett digger badboys. En mannlig renholder eller ansatt på REMA får ingen damer, mens doplangere og voldsdømte bolere vasser i flotte damer. Slik sett oppfordrer damene fattige til å oppføre seg som psykopater.

Artig analyse, men tvilsom. Du mener her at det er kvinners skyld at vi har kriminalitet i Norge? Den er vel litt tjukk? Enig at mange damer liker "slemme" gutter, men det har vel med andre ting og gjøre? Fint om trådstarter utdyper dette litt.

Lenke til kommentar
Artig analyse, men tvilsom. Du mener her at det er kvinners skyld at vi har kriminalitet i Norge? Den er vel litt tjukk? Enig at mange damer liker "slemme" gutter, men det har vel med andre ting og gjøre? Fint om trådstarter utdyper dette litt.

 

Burde ikke det jeg skriver være forklaring nok? I Norge er det ingen som sulter om de ikke er junkier eller dypt mentalt forstyrrete. Derfor gjelder ikke kriminalitet nød men status, og status er noe man trenger for å trekke damer.

Lenke til kommentar

Synes du burde revurdere ditt syn på deler samfunnet! Mener du tar litt feil på en del områder. Har du personlig erfaringer med noe av dette?

 

De er også grunnen til innvandringsproblemene. Grunnen til at vi slipper inn så mye rart er alle disse kjipe kvinnene i diverse offentlige institusjon som ønsker å få inn flere tøffe og spennende menn med store kjønnsorgan.

E: Kode

Endret av roberteh™
Lenke til kommentar
Bare les på diverse forum det. Kvinner ser jo ned på menn som leier en leilighet. Siden de aller fleste menn har lyst på dame, så gjør jo dette at menn føler seg presset til å eie eget, selv om de egentlig ikke har råd.

Trådstarter har faktisk noen gode poenger - spesielt det han presiserer her.

 

Bare se på ethvert 'sjekkested' på nett f.eks. Nettby, Blink eller lignende og man ser helt klart at slike ting er *veldig* viktige for mange jenter - selv de jentene som ikke eier nåla i veggen selv forventer at mannen i deres liv skal eie en (dyr) bolig.

 

Jeg hadde for noen år siden en profil (tror det var Blink) der det sto 'leier' som en del av profilen min og fikk stort sett lunken tilbakemelding. Endret til 'eier bolig' og interessen var enormt mye større. Endret så tilbake til 'leier' og jadda - interessen sank til nesten null igjen.

 

Mange kvinner er langt mer materialistiske enn de vil innrømme, ingen tvil om det. Kombinerer man det med den litt pussige holdningen vi har her i Norge at alle *skal* eie egen bolig så blir man fort stemplet som taper av det annet kjønn hvis man når en viss alder uten å eie noe selv. Ganske pussig; i mange andre land er det å leie bolig en helt naturlig greie enten man er 25, 50 eller 75 år gammel.

 

Så jeg kjenner meg igjen i blant annet dette punktet. Jeg har heldigvis ikke tatt meg vann over hodet selv for å eie men har en kamerat som gjorde akkurat det og nå betaler nesten 15.000 i måneden på *en* lønn (stakkars mann) for å eie en kåk han kunne leid for godt under 10.000... Hans begrunnelse: Damer liker det når du eier...

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...