Skaveg Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Hei. Greide å nappe ut USB-disken min av pcen mens den stod tilkoblet. Når jeg satte den inn igjen var partisjonene og alt innholdet på usb disken borte. Etter å ha lest noen tråder om dette og testet ut litt forskjellig; I vista finner jeg disken i disk management men testdisk og filerecovery funker ikke. På xp maskinen finner jeg ikke disken i disk management men finner den med testdisk. Problemet der er at testdisk tror disken er 2000gb stor og det tok med 1 time å komme til 1%. Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan fikse dette? (WD 160gb disk)
geir__hk Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Kan høres ut som at disken er korrupt ja. Lureste du gjør nå er vel å formattere den på nytt og deretter ta sikkerhetskopi på nytt av originalfilene dine.
Skaveg Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Skrevet 6. oktober 2008 det jeg mistenker. Litt kjipt siden det vil ta litt tid å samle at jeg har på den igjen men men hvis det ikke er noen annen måte så må det vel gjøres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå