Hurley Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Har hørt om daemon-tool og noen til. Hvilke anbefaler dere?
P@rm@nn Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Har ikke brukt så mange, men av de jeg har prøvd er Fantom cd den jeg likte best. Men bare prøvd den og daemond tool.
Alastor Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 WinISO er vel det beste, men det koster penger. Er selv strålende fornøyd med det programmet, like enkelt å bruke som winzip. http://www.winiso.com
Neme Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 For å bare extracte filene kan du bruke WinISO eller ISOBuster. For å få dem inn på emulerte CD-rommer burde du bruke daemon-tools eller brenneprogrammet Alcohol 120%
Klette Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 bruk Deamon du, det er det beste ( etter min erfaring i hvertfall 9
danandre Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Jeg bruker Daemon Tool hvis jeg ikke gidder å brenne ISO, BIN filer. Da bare kjører jeg dem direkte fra HD, noe som er ganske kjekt ( sparer jo masse penger ved å slippe å kjøpe CD'r ) Ellers bruker jeg ISObuster, et program som faktisk fungerer helt utmerket. WinISO er også et godt alternativ, selv om det da er shareware.
OscarWoHA Skrevet 29. mars 2003 Skrevet 29. mars 2003 Daemon er det verste programmet å bruke når du skal extracte ISO. Jeg bruker ISOBuster, enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå