MadRos Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 hello, jeg satt nå og spilte WH, i ca 2-3 timer nå. for et kvarter siden begynte det å pipe fra et sted, høyfrekvent lyd, gjorde f* litt vondt i ørene. Jeg trudde at der var min bærbar. Men nei da, pipengen ga sa ikke etter et kvarter ca, så jeg slår av alt av elektrisk utstyr, ALT sammen, Ga seg F* ikke, utrolig irriterende Høy frekvent lyd/pip. Men Nå har det gitt seg, Så hva i all verden kommer det av?! Noen opplevd lignende? Nå har jeg vondt i ørene..
Bruktbilen Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Øresus, en god del som opplever det, lyden og lengden varierer.
Xiphac Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Er ingen øre-spesialist,men stress,høy lyd og lite søvn kan være en av mange mulige årsaker. Har det enkelte ganger selv.
MadRos Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Skrevet 4. oktober 2008 (endret) noe man kan gjøre for å la det gå bort når det begynner å pipe? EDIT: det er første gang jeg har noen gang hatt "så lang" øresus.. ikke behagelig i det hele tatt.. Endret 4. oktober 2008 av hproslan
Anthila Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 hm, tror du bare må vente det ut og håpe at det slutter. Hvis det vedvarer anbefaler jeg deg å gå til legen.
Tor45000 Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Hmm , har hat "pipelyd av og til selv . Dog det er meget sjeldent. Tror det kommer avstress , lite søvn eller noe. Også hørt at hvis du liker å høre musikk Via aerbuds , bytt til headsett.
Ferchie Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Dette kan være opptakten til øresus, du burde la ørene hvile minst 8 timer i døgnet. ta det opp med legen så du får sjekket ørene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå