Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest at det å drikke seg utørst på vann noen ganger gjennom dagen er bedre enn å ta småslurker "hele tiden". 

Slik gjør jeg det i alle fall. :) 

• Hjerte 1
Skrevet

For de uopplyste kan jeg nevne at jeg har lest at kvinner og menn anbefales å innta hhv. 1,5-2 og 2-2,5 liter væske daglig :idea: 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Drikke totalt sett kan jeg godt ende opp med å konsumere det anbefalte nivå av, men vann alene blir for kjedelig, synes jeg dessverre.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Sviskepott skrev (6 timer siden):

Jeg har lest at det å drikke seg utørst på vann noen ganger gjennom dagen er bedre enn å ta småslurker "hele tiden". 

Slik gjør jeg det i alle fall. :) 

har hør drikker for mye vann blir man vann forgiftet da 

@N-4K0

måtte  bytte fra cola frivillig da til vann da

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Er ferdig med pose 2 begynder paa pose 3

LEGO STAR WARS UCS MILLENNIUM FALCON – BAG #3

• Number of Bags: 5
  • Build Time: 174 minutes (2 hours, 54 Minutes)
  • What Is Built: Two inner hull sections, the final landing gear foot, and a bottom panel that goes around the front central landing hear.
  • Minifigs Included: Chewbacca, C-3PO, and two Porgs.
  • @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
  • :thumbs:

75192-LEGO-Star-Wars-UCS-Millennium-Falcon-Review-4.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nu er det tid for storbygging i Fredrikstad, nu når 75192 er i ferd med at konstruere sin egen Corellian Engineering Corporation model YT-1300fp "Millennium Falcon" :) 

• Innsiktsfullt 2
Skrevet
TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden):

Jeg ser at CC ser ser at @75192 har sotte seg selv oppi et gedigen Logo prosjekt nå. 😌😏🤗

N-4K0 skrev (1 time siden):

Nu er det tid for storbygging i Fredrikstad, nu når 75192 er i ferd med at konstruere sin egen Corellian Engineering Corporation model YT-1300fp "Millennium Falcon" :) 

Vi ser det.:thumbup::thumbup:

Skrevet

Jeg haver noen byggeprosjekter selv som fortsatt står på vent på ubestemt tid, jeg er nok intet nært så produktiv i Legobyggingen som 75192.

Skrevet

Grunnen til jeg bygger lego millennium falcon 75192…. hjelper meg mot angsten min da…. Den går vekk da jeg bygger, men slutter jeg å bygge kommer angsten sagte men sikkert til bake da…..

• Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...