75192 Skrevet i går, 00:24 Skrevet i går, 00:24 Fant nå en medesin mot angsten lego 75192 millennium falcon tuller ikke der 100% seriøs ment 👍👍 2 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 01:09 Skrevet i går, 01:09 Vi drikker vann nå.💧💧
N-4K0 Skrevet i går, 01:27 Skrevet i går, 01:27 Med Deres vanninntak skulle Eders stjernetegn ha været Vannmannen 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:16 Skrevet i går, 03:16 Vi burde faktisk drikke mer vann enn det vi drikker nå.
Sviskepott Skrevet i går, 07:56 Skrevet i går, 07:56 Jeg har lest at det å drikke seg utørst på vann noen ganger gjennom dagen er bedre enn å ta småslurker "hele tiden". Slik gjør jeg det i alle fall. 1
N-4K0 Skrevet i går, 12:06 Skrevet i går, 12:06 For de uopplyste kan jeg nevne at jeg har lest at kvinner og menn anbefales å innta hhv. 1,5-2 og 2-2,5 liter væske daglig 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 12:39 Skrevet i går, 12:39 Det har vi også lest, og der har vi begge en god jobb å gjøre for å nå det målet. 2
N-4K0 Skrevet i går, 13:17 Skrevet i går, 13:17 Drikke totalt sett kan jeg godt ende opp med å konsumere det anbefalte nivå av, men vann alene blir for kjedelig, synes jeg dessverre. 1
75192 Skrevet i går, 14:18 Skrevet i går, 14:18 Sviskepott skrev (6 timer siden): Jeg har lest at det å drikke seg utørst på vann noen ganger gjennom dagen er bedre enn å ta småslurker "hele tiden". Slik gjør jeg det i alle fall. har hør drikker for mye vann blir man vann forgiftet da @N-4K0 måtte bytte fra cola frivillig da til vann da 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:39 Skrevet i går, 17:39 N-4K0 skrev (4 timer siden): Drikke totalt sett kan jeg godt ende opp med å konsumere det anbefalte nivå av, men vann alene blir for kjedelig, synes jeg dessverre. Vi er helt enige med deg der.
75192 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Er ferdig med pose 2 begynder paa pose 3 LEGO STAR WARS UCS MILLENNIUM FALCON – BAG #3 Number of Bags: 5 Build Time: 174 minutes (2 hours, 54 Minutes) What Is Built: Two inner hull sections, the final landing gear foot, and a bottom panel that goes around the front central landing hear. Minifigs Included: Chewbacca, C-3PO, and two Porgs. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Vi ser at du har byggetegningen klar.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Jeg ser at CC ser ser at @75192 har sotte seg selv oppi et gedigen Logo prosjekt nå. 😌😏🤗 1 1
N-4K0 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Nu er det tid for storbygging i Fredrikstad, nu når 75192 er i ferd med at konstruere sin egen Corellian Engineering Corporation model YT-1300fp "Millennium Falcon" 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Jeg ser at CC ser ser at @75192 har sotte seg selv oppi et gedigen Logo prosjekt nå. 😌😏🤗 N-4K0 skrev (1 time siden): Nu er det tid for storbygging i Fredrikstad, nu når 75192 er i ferd med at konstruere sin egen Corellian Engineering Corporation model YT-1300fp "Millennium Falcon" Vi ser det.
N-4K0 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Jeg oppfatter Eders oppfatning av 75192's prosjekt 1
Sviskepott Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Jeg tror at vi blir smittet av kreativ arbeidslyst av mesterbyggeren vår. Takk, det trenger jeg. 1
N-4K0 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Jeg haver noen byggeprosjekter selv som fortsatt står på vent på ubestemt tid, jeg er nok intet nært så produktiv i Legobyggingen som 75192.
75192 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Grunnen til jeg bygger lego millennium falcon 75192…. hjelper meg mot angsten min da…. Den går vekk da jeg bygger, men slutter jeg å bygge kommer angsten sagte men sikkert til bake da….. 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå