75192 Skrevet tirsdag kl 00:37 Skrevet tirsdag kl 00:37 Bruker mobil data fra mobilen til meta quest 3 nå kopla ut inter netten skulle sette opp nytt modem 1 1
Sviskepott Skrevet tirsdag kl 01:10 Skrevet tirsdag kl 01:10 Jeg har aldri spilt sånne greier noe sted. Holder meg til kabal liksom. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 02:44 Skrevet tirsdag kl 02:44 (endret) Jeg har planen om og bygge ferdig "Obeka, Splitter of Seconds" rebuild commander kortstokken min til neste torsdag. (Dette er en Magic The Gathering ting.) Endret tirsdag kl 02:45 av TheDarkSycamore - SCM 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 03:09 Skrevet tirsdag kl 03:09 Vi har spist frokost nå.😋😋
Sviskepott Skrevet tirsdag kl 13:09 Skrevet tirsdag kl 13:09 Må ordne litt i rotet mitt nå, så da gjør jeg det. Hei og Hade. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 13:10 Skrevet tirsdag kl 13:10 Vi har spist lunsj nå.😋😋
75192 Skrevet tirsdag kl 13:54 Skrevet tirsdag kl 13:54 Sviskepott skrev (12 timer siden): Jeg har aldri spilt sånne greier noe sted. Holder meg til kabal liksom. det er ikke spill du 😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:33 Skrevet tirsdag kl 17:33 Vi har spist middag nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:07 Skrevet i går, 18:07 Vi har våknet nå.😉😉
75192 Skrevet i går, 18:31 Skrevet i går, 18:31 V er en tv serie scienfiction serie se link 😎 V serie 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:54 Skrevet i går, 18:54 Vi drikker brus nå.😋😋
N-4K0 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Jeg kjøpte en boks Coca-Cola Vanilla på Spar i kveld, samt en boks Fanta Strawberry. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Det er to bruser vi har et labert forhold til.
N-4K0 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Jeg antar dere har prøvd dem og ikke liker dem? 1
Sviskepott Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden I går kveld smakte jeg en munnfull av noe jeg ikke har vært borti før: Mack Isbjørn Lite Blodappelsin og Mango Lite Glutenfri.... Å FYTTIKATTA FOR NOE SØL!!!! Jeg spyttet det ut igjen og skal aldri mer ha sånt. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden N-4K0 skrev (3 timer siden): Jeg antar dere har prøvd dem og ikke liker dem? Vi kan bekrefte at det stemmer.
75192 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) Bekrefter jeg hører på kiss Endret 12 timer siden av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Vi har drukket kaffe nå.☕☕😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå