Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 17:43 Skrevet lørdag kl 17:43 Vi har spist middag nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 18:06 Skrevet lørdag kl 18:06 Jeg har gjort klart til dagens stream. 🎮 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 18:22 Skrevet lørdag kl 18:22 Vi ønsker deg en fin og god lørdagsstream.🎮🎮🥰🥰 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 23:46 Skrevet lørdag kl 23:46 Ég er að fara að sofa núna, góða nótt allir. 🥱😴💤 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 01:00 Skrevet i går, 01:00 Vi ønsker deg God Tur til Drømmeland @TheDarkSycamore - SCM😴😴💤💤🥱🥱
Sviskepott Skrevet i går, 05:20 Skrevet i går, 05:20 Trump vil inn i nigeria og sette folk på plass der = KRIG....jeg fatter ikke hva den mannen tror om sin jobb. Han gir seg ikke og vil ha verdensherredømme. Nå kommer han vel snart hit også. 🤯 1
N-4K0 Skrevet i går, 06:31 Skrevet i går, 06:31 Latterlig at Trumpeten tror han fortjener Nobels fredspris sånn som han holder på, ikke bare utenriks, men tilogmed i sitt eget land, lar ICE herje som de vil og åpenbart dr*ter i fattige, lavtlønnede og hjemløse. Rett og slett en skam. 1 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 08:11 Skrevet i går, 08:11 Sviskepott skrev (2 timer siden): Trump vil inn i nigeria og sette folk på plass der = KRIG....jeg fatter ikke hva den mannen tror om sin jobb. Han gir seg ikke og vil ha verdensherredømme. Nå kommer han vel snart hit også. 🤯 Det er ikke greit det han Gulhudet av en barnehjernen holder på slik. 🤬🤬😱😱😡😡 1 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 08:20 Skrevet i går, 08:20 N-4K0 skrev (1 time siden): Latterlig at Trumpeten tror han fortjener Nobels fredspris sånn som han holder på, ikke bare utenriks, men tilogmed i sitt eget land, lar ICE herje som de vil og åpenbart dr*ter i fattige, lavtlønnede og hjemløse. Rett og slett en skam. Hvis han absolutt vil ha en pris, det har han alt klart. Det er ikke den slags Nobel Fredspris. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Vi synes at det er altfor mange gærne menn som styrer og bestemmer her i verden. 2
Sviskepott Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden (endret) Kommer han til å fikse det slik at han får sitte en omgang til og en til? Endret 18 timer siden av Sviskepott 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Vi har spist middag nå.😋😋
N-4K0 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden @Sviskepott det håper jeg ikke, for alles del, men heldigvis krever det et nytt grunnlovstillegg som må stemmes gjennom med 2/3 eller 3/4 flertall i kongressen, for å oppheve det 22. grunnlovstillegget fra 1951 som setter begrensning på to presidentperioder, og Trump har ikke så mye støtte i kongressen at han klarer å få 2/3 flertall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå