Gå til innhold

Satanistsamling i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jess, hører satanister fra "hele verden" skal samles i Bergen i helga. Noen som veit om dette stemmer? Er det stevne eller no? :!:

Prøvde å spørre om det samme på et annet forum, men der fikk jeg bare svar fra tullinger. Forhåpentligvis lar tullingene være å svare om jeg spør her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Prøvde å spørre om det samme på et annet forum, men der fikk jeg bare svar fra tullinger. Forhåpentligvis lar tullingene være å svare om jeg spør her..

Er du sikker på det :) Har ikke så mye og til legge dette, annet at jeg ikke synes noe seærlig om det. Hva skal de gjøre forresten. Spælla satan muikk og drikke blod?

E: Kode

Endret av roberteh™
Skrevet

Dette her høres ut som tull.

Kanskje et google søk kan gi svar, folk må jo ha fått informasjonen en plass - ellers så vil jo nesten ingen møte opp.

Gjest Slettet+432
Skrevet

Jeg hørte også om dette, men har ikke sett noe i mediene. Bellicus, skal du på Lovsang Bergen?

Skrevet
Bellicus, skal du på Lovsang Bergen?

Tenkte det ja, men lurer litt på om det er nødvendig å forhåndsbestille, eller om det går ann å kjøpe biletter der. Har aldri vært i grieghallen før.

Skrevet (endret)

Har googlet det, men kan jo gå via andre kanaler for alt jeg veit. Sjansen er jo også der for at det bare er bull.. Dog, kilden er troverdig, dessuten er jo faktisk Bergen regnet for å være Norges okkulte hovedstad..

Endret av appelsinbrus
Skrevet
Tenkte det ja, men lurer litt på om det er nødvendig å forhåndsbestille, eller om det går ann å kjøpe biletter der. Har aldri vært i grieghallen før.

Da kan du jo tenke på at Gorgoroth spillte inn sitt samlealbum der ifjor, übersatanisk svartmetall.

Gjest Slettet+432
Skrevet
Bellicus, skal du på Lovsang Bergen?

Er nok lurt å forhåndsbestille, det pleier å bli helt fullt.

Skrevet

Det var alternativmesse i Bergen i helga. Sikkert en del fanatisk religiøse som anser det som satanisme. Du vet, det er så okkult og greier.

Skrevet

Først så reker det rundt masse tullinger i fargesprakende servanter, også bare noen dager etterpå så skal det reke rundt en gjeng fanatiske gladkristne? Det er ikke bare bare å være nabo til Grieghallen. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...