Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den perfekte tissetassen har fått definisjon ;)


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Barberer dere med høvel eller maskin? Den fraværende lysten til å skjære meg har stanset meg før. :p

Jeg bruker iallefall høvel, har forsøkt med maskin engang og det var langt fra "godt". Var nærmest som å skjære det bort med en kniv, føltes det iallefall. Trikset som jeg iallefall har lært for både under selve nedfellingen av skogen, samt dagene derpå(med evt, kløe), er som følger:

 

Ha vann på området, la huden få vann tiltrekning, altså da vil det hele gå så mye bedre. Og gjør det uten skum. Jeg har iallefall erfart at det ikke klør lenger i ettertid. Men det kan sikkert også ha noe med de "første-gangs" tilfellene.

Lenke til kommentar
Vurderer sterkt å barbere meg jeg og, skal jo være likestilling mellom meg og dama. Men dama sier hele tiden at hun synes det er deilig med litt hår, blir mer maskulin da, sier hun :p Så vet ikke hva jeg skal gjøre. Hun er typen som sier en ting, og som forventer at jeg skal skjønne at hun hinter om noe helt annet når hun sier det hun sier.. Sukk :p

 

Men dere andre gutter: Jeg er 18 år, har en del hårvekst på lår og legger. Ser det ikke fantastisk rart ut til dere etter barbering? Glatt som en delfin på selve utstyret, med en stor ring av hårvekst på sidene og under? :ermm:

 

 

Jeg er enig med dama di jeg. SYns det er mere sexy med litt hår. Men da mener jeg også "litt".

Stusse de godt;)

Lenke til kommentar
Hvorfor er ikke menn like kresne som kvinner når det kommer til underliv? Er det ikke forferdelig mange flere versjoner av jenter sine underliv, enn gutter? Har dere gutta noen meninger om det, eller nøyer dere dere med alle...fasonger?

Ja det er litt pussig. Det er da betydelige forskjeller der ute hos jentene og - kanskje enda mer enn hos guttene. Men det regnes vel kanskje som ufint å kommentere at alle jenter ikke er like deilige å ha seg med sånn rent fysisk?

Lenke til kommentar
Det er stort sett litt proposjoner på kroppen da... :p

 

Ikke at det er en fast sammenheng, men likevel...

Jeg tror ikke du har statistikken med deg der. Unntak inkluderer Ron Jeremy og meg selv. (h)

Jeg sa ikke at det ikke er unntak.

 

Erfaringmessig er det som oftest en viss proposjon, men det finnes så klart endel unntak. Ingen er like ;)

Lenke til kommentar
Glattbarberte kjønnsorgan er meget uhygeniskt, dette har undersøkelser vist gang på gang.

Pluss at (for menn iallefall) er det utrolig "metroseksuelt"

Tja... f.eks flatlusa er på vei til å bli utrydda fordi vi barberer oss. Kan du komme med noe kilde på det du sier?

 

Skulle det være negativt at det er "metroseksuelt"? Du trekker det frem som noe negativt, uten å si noe mer om det.

Lenke til kommentar
Glattbarberte kjønnsorgan er meget uhygeniskt, dette har undersøkelser vist gang på gang.

Pluss at (for menn iallefall) er det utrolig "metroseksuelt"

Tja... f.eks flatlusa er på vei til å bli utrydda fordi vi barberer oss. Kan du komme med noe kilde på det du sier?

 

Skulle det være negativt at det er "metroseksuelt"? Du trekker det frem som noe negativt, uten å si noe mer om det.

 

Tjæ, for å forhindre flatlus må du jo barbere både legger og øyenbryn atpåtil.

 

Mitt snabeldyr er jeg faktisk fornøyd med, og det må være det eneste også. Med unntak av små kosmetiske detaljer, så er den perfekt.

Endret av Astralnoise
Lenke til kommentar
Glattbarberte kjønnsorgan er meget uhygeniskt, dette har undersøkelser vist gang på gang.

Pluss at (for menn iallefall) er det utrolig "metroseksuelt"

Tja... f.eks flatlusa er på vei til å bli utrydda fordi vi barberer oss. Kan du komme med noe kilde på det du sier?

 

Skulle det være negativt at det er "metroseksuelt"? Du trekker det frem som noe negativt, uten å si noe mer om det.

 

Tjæ, for å forhindre flatlus må du jo barbere både legger og øyenbryn atpåtil.

 

Flatlus smittes vanligvis seksuelt. Lusene finnes hyppigst i håret rundt kjønnsorganene og endetarmsåpningen, men kan også forekomme i andre kroppshår, for eksempel på magen eller i armhulene.

 

Og du har fortsatt ikke svart på de to andre tingene jeg kommenterte.

 

For å underbygge det jeg selv sier, så kan du lese her: http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/03/26/530527.html

 

Så venter jeg på at du har noen kilder eller argumenter for de tingene du påstår.

Lenke til kommentar
Gjest jejemrgrandmother
Jeg er enig med dama di jeg. SYns det er mere sexy med litt hår. Men da mener jeg også "litt".

Stusse de godt;)

Hvordan da, litt? Har det helt glattbarbert på testiklene jeg, og stusser på krøllene rundt :)

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Hva har høyden med størrelse å gjøre?

 

Egentlig ingenting, men f.eks en 15cm lang penis vil se større ut på en som er 1.60, enn en som er 1.85. Sier jo seg selv.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...