Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den perfekte tissetassen har fått definisjon ;)


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er ikke menn like kresne som kvinner når det kommer til underliv? Er det ikke forferdelig mange flere versjoner av jenter sine underliv, enn gutter? Har dere gutta noen meninger om det, eller nøyer dere dere med alle...fasonger?

 

Nei, hører mange flere jenter som klager på små peniser, hører ikke så ofte gutter som klager på vide skjeder akkurat. Men husk at noen passer jo bedre sammen enn andre. Altså, en jente som sier at hun omtrent ikke føler noenting av en penis som er ca. gjennomsnittlig pga den tydeligvis er for liten, og samtidig påstår at hun er trang..ja, ikke helt logisk det. Men hvorfor er det alltid gutter som skal få "skylden" for dette ? Like mye jenta som kan være "unormal".

 

Men jenter på den alderen der liker vell litt " status " og sitter å snakker dritt om gutter som har pult dem og stukket av ;) " omg, han har bare så liten tiss lissm! han er bare så drit i senga, kjente ingenting! var som å fingre seg med lillefinger'n " ;)

 

Ang. Glattbarbert vs Amazonas så heller jeg mot glattbarbert. Liker ikke om dama har hår ( in fact, aldri opplevd, så skal ikke snakke for høyt der. ) - og " gjengjelder " derfor det og er glattbarbert selv. Gidder ikke barbere hver dag men, så litt hår av og til får hun leve med ;)

Lenke til kommentar
Jeg føler meg veldig lite maskulin hvis jeg hadde barbert meg der nede, tror jeg.. Jeg stusser gjerne, men vil ikke barbere meg helt. Jo, jeg ville nok følt meg litt homofil hvis jeg hadde gjort det Sånn er det bare.

Jeg føler meg alltid mest homofil når en jente suger meg med mer innlevelse fordi hun slipper å tenke på hår. (=

Lenke til kommentar
Jeg føler meg veldig lite maskulin hvis jeg hadde barbert meg der nede, tror jeg.. Jeg stusser gjerne, men vil ikke barbere meg helt. Jo, jeg ville nok følt meg litt homofil hvis jeg hadde gjort det Sånn er det bare.

Jeg føler meg alltid mest homofil når en jente suger meg med mer innlevelse fordi hun slipper å tenke på hår. (=

Hahaha. Touché :p

Lenke til kommentar

glattbarbert er jo så eeevig mye deiligere enn hår!

 

Dama harke samma innlevelse når hu er down under om det er masse hår der ass.

 

Og under sexen er det og bedre. får mer "kontakt"

 

Trur dere som sier det hadde vært gay ikke har prøvd å rake av dere alt og så være med ei dame ass.

Lenke til kommentar
Gjest jejemrgrandmother

Vurderer sterkt å barbere meg jeg og, skal jo være likestilling mellom meg og dama. Men dama sier hele tiden at hun synes det er deilig med litt hår, blir mer maskulin da, sier hun :p Så vet ikke hva jeg skal gjøre. Hun er typen som sier en ting, og som forventer at jeg skal skjønne at hun hinter om noe helt annet når hun sier det hun sier.. Sukk :p

 

Men dere andre gutter: Jeg er 18 år, har en del hårvekst på lår og legger. Ser det ikke fantastisk rart ut til dere etter barbering? Glatt som en delfin på selve utstyret, med en stor ring av hårvekst på sidene og under? :ermm:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...