Gå til innhold

– Nytt Knights of the Old Republic annonseres snart


Anbefalte innlegg

Dette har jeg ventet på leeeeenge, men om EA driter på draget og atter en gang ødelegger spillet med secuROM, gir jeg heller en lang og brun en i dette spillet. Desverre.

 

MMO? Med kopibeskyttelse? Hehe, det er det jo ingen vits i. ;) De som spiller er nødt til å ha konto uansett, og da utgår SecuROM.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå klager vel jeg og andre nettopp fordi vi er veldig klar over hva Bioware er kapable til. Det er jo deres tidligere titler som gjør at vi leser denne tittelen.

 

Poenget for min del er at de forandrer hele spillkonseptet. MMO er totalt uaktuellt for meg og mange andre og derfor gjør Bioware en effektiv slutt på mitt forhold til denne spillserien, noe jeg syntes er regelrett trist.

 

Spillet kan gjerne bli verdens beste MMO men jeg kommer ikke til og spille det likevel.

 

Du er med andre ord bombesikker på at det ikke kommer noe KOTOR3? Sitter du på innsideinformasjon fra LucasArts eller noe?

Hmm.. Tolket artikkelen dit hen at dette MMO'et var Kotor3 jeg. Hvis de lager både MMO og Kotor3 i normal utførelse så er jeg likegyldig til MMO-biten :thumbup:

Lenke til kommentar
Nå klager vel jeg og andre nettopp fordi vi er veldig klar over hva Bioware er kapable til. Det er jo deres tidligere titler som gjør at vi leser denne tittelen.

 

Poenget for min del er at de forandrer hele spillkonseptet. MMO er totalt uaktuellt for meg og mange andre og derfor gjør Bioware en effektiv slutt på mitt forhold til denne spillserien, noe jeg syntes er regelrett trist.

 

Spillet kan gjerne bli verdens beste MMO men jeg kommer ikke til og spille det likevel.

 

Du er med andre ord bombesikker på at det ikke kommer noe KOTOR3? Sitter du på innsideinformasjon fra LucasArts eller noe?

Hmm.. Tolket artikkelen dit hen at dette MMO'et var Kotor3 jeg. Hvis de lager både MMO og Kotor3 i normal utførelse så er jeg likegyldig til MMO-biten :thumbup:

 

Skal lages både MMO og KOTOR3 - men KOTOR3 har ikke blitt bekreftet. Ennå, ihvertfall.

 

Siterer fra artikkelen:

"Dermed må vi nok vente en god stund på et eventuelt Knights of the Old Republic 3. Trøsten får være at vi kan bruke våre lyssabler sammen med kompiser i en massiv onlineverden om ikke så alt for lenge."

Endret av Kharan
Lenke til kommentar
Skal lages både MMO og KOTOR3 - men KOTOR3 har ikke blitt bekreftet. Ennå, ihvertfall.

 

Og om du leser artikkelen sier den jo at KOTOR MMO != KOTOR 3...

 

Er trist at folk ikke leser artikkelen. ;)

 

Hva mener du egentlig? :p

 

Slik jeg skjønte det fra artikkelen så snakkes det kun om et KOTOR MMO, og at KOTOR 3(i samme stil om 1&2) kun er et ønske fra fansen. Altså ikke noe i utvikling som er bekreftet i hvert fall. Og med tanke på at Bioware vel har Dragon Age, KOTOR MMO og Mass Effect 2? i utvikling så vil det ta lang tid før noe KOTOR 3 kommer. Hvis det stemmer så er det storskuff for min del i hvert fall.

Lenke til kommentar

Jeg siterer (nok en gang) fra artikkelen:

 

"Dermed må vi nok vente en god stund på et eventuelt Knights of the Old Republic 3. Trøsten får være at vi kan bruke våre lyssabler sammen med kompiser i en massiv onlineverden om ikke så alt for lenge."

 

Med andre ord - KOTOR MMO skal bli lansert. Det er ingen fra Bioware som har så mye som hintet at MMOet skal ha navnet KOTOR 3.

 

Om det kommer KOTOR 3 i samme stil som 1 og 2 - konge! Men jeg kan gjerne vente noen år på det, er ikke noen bråhast da det er tonnevis med andre spill ute.

Lenke til kommentar
Dette har jeg ventet på leeeeenge, men om EA driter på draget og atter en gang ødelegger spillet med secuROM, gir jeg heller en lang og brun en i dette spillet. Desverre.

 

MMO? Med kopibeskyttelse? Hehe, det er det jo ingen vits i. ;) De som spiller er nødt til å ha konto uansett, og da utgår SecuROM.

Det er da et utrolig dårlig argument. Spore Creator var en gratis nedlastbar demo MED SecuROM.

 

Litt søtt av deg å støtte EA, men de prøver nok å infisere flest mulige PCer med SecuROM så lenge de får lov til det... bare for å sjekke at du ikke har "stjålet" noe fra dem. Noe som f.e. kom før SecuROM ble oppfunnet.

 

 

EDIT: Jeg er stor fan av Bioware og de har aldri skuffet meg noensinne, uansett tittel. Vi får se om de klarer å lage et MMO av en annen stil, da skal vi kanskje unngå å treffe 350 jedis om dagen. Men spør du meg (og det gjør du vel ikke) lukter det EA og forsøk på å tjene ekstra $$$ på MMO-fenomenet lang vei.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
Det er da et utrolig dårlig argument. Spore Creator var en gratis nedlastbar demo MED SecuROM.

 

Litt søtt av deg å støtte EA, men de prøver nok å infisere flest mulige PCer med SecuROM så lenge de får lov til det... bare for å sjekke at du ikke har "stjålet" noe fra dem. Noe som f.e. kom før SecuROM ble oppfunnet.

 

 

EDIT: Jeg er stor fan av Bioware og de har aldri skuffet meg noensinne, uansett tittel. Vi får se om de klarer å lage et MMO av en annen stil, da skal vi kanskje unngå å treffe 350 jedis om dagen. Men spør du meg (og det gjør du vel ikke) lukter det EA og forsøk på å tjene ekstra $$$ på MMO-fenomenet lang vei.

 

Argumentet ditt er like enkelt å motbevise: Spore er i all hovedsak et spill med enkeltspillermodus. At de valgte å legge SecuROM på demoen kan være pga at de ville at fullversjonen skulle være vanskeligere å knekke. Det kreves ikke noen månedtlig avgift for å spille Spore. EA vet at slike spill kan knekkes slik at man ikke trenger noen aktivering, og da innføres kopibeskyttelse da de ellers ville med høy sannsynlighet tapt penger for hver spiller som ikke kjøpte spillet, men piratkopierte istedet..

 

Et MMO ser man helst blir spredd til så mange som overhodet mulig da alle som spiller dette *må* være registrerte (mulig unntak av piratservere, men da må man ha kildekoden til serveren, som normalt er svært godt beskyttet) og koblet opp mot selskapets servere for å kunne spille. Ergo er det ingen logisk grunn til at man skal hindre at spillet spres til så mange som mulig, og heller ingen grunn til kopibeskyttelse av noe slag.

 

EDIT: Selv om det er meget populært å hate EA i disse tider bør man ikke være negativ til absolutt alt EA gjør. De gir ut svært mange spill, og selv den mest innbitte EA-motstander må kunne innrømme at ikke alt de utgir er søppel.

Endret av Kharan
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...