Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forskjellen på meg og deg er at jeg tåler å tape, Game. Jeg ga ikke opp så fort jeg tapte noen kamper mens vi ble kjent med hverandres kropper.

Så fort det hele var snudd rundt, så gadd du ikke mer. Jeg begynte å rumpeknulle deg til helvete flere ganger, men da var det sånn at du ikke "orket mer" og siden har vi ikke spilt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
*snip*

Blablablabla. Grrrrr. Hiss hiss. Argh. Grin.

Du har det i kjeften du også, akkurat som The Game. Du begynner å herme etter det jeg har sagt til deg tidligere her i denne tråden. At jeg juger, finner opp og har god fantasi. Bra gjort å gjøre deg til meg.. Kreativt! Virkelig..

Endret av Mr.SS
Skrevet

Vi kan sikkert ta en hvis du vil J. Så kan du legge meg til og Mr.SS, så kan jeg få se hvor god du er. Bare så det er sagt, så er jeg alltid United. :) (gjelder også turneringen Points satt opp).

Skrevet (endret)

tc47: jeg har deg lagt til fra før :p lurer på om vi tok noen kamper for lenge siden

Nei, jeg vant mot Wisbatov nå på ps3. Har ikke 360 desverre.

Endret av Mr.SS
Skrevet
PSN, Mr. SS?

Var det du som skrev melding til meg på PS3 igår?

Beklager om jeg ikke svarte, men jeg spilte med Mr.SS.

Kanskje ta noen kamper senere idag? :)

Noen som er med på en PS3 turnering i Fifa?

Kan fikse en tråd i løpet av dagen.

Skrevet

Coun't me in, Raste ;) Jeg kan allerede annonsere at jeg er en seriøs utfordrer til tittelen.

Wisbatov var ganske god, interessant å høre hvem av dere to som vinner. Wisbatov er ganske så god på det tekniske rent offensivt.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Som vanlig henger ps3-guys'a etter. Viva la xbox, og de som faktisk har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...