Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

velge mellom to jenter?


Gjest plutselig populær

Anbefalte innlegg

Gjest plutselig populær

jeg er altså på en slags ungdomsklubb et par ganger i måneden, og her er det en del jenter å treffe. det er de samme som kommer hver gang så man blir gode venner etter hvert.

 

en av jentene har i det siste vist indirekte interesse for meg, alså ganske åpenbare tegn som flørting, dytting i skulderen og sånn. hun er kjempesøt og jeg liker henne veldig godt, men sist helg var jeg på et arransjement som varte 3 dager. hun var ikke der, men en annen av jentene kom dit. jeg liker henne og, og selv om hun aldri har vist noen klare tegn på interesse, sjønner jeg det er fordi hun er litt sjenert. så siden hun var en av dem jeg kjente der, pratet jeg en del med henne, og det ballet kanskje på seg. det gikk ikke lenger enn litt småflørting og å gi hverandre en klem, men såpass at andre la merke til det og tror vi er sammen.

 

så jeg har to jenter som begge liker meg. den første er 17, den andre 15. jeg er 18.

 

jente 1 ville jeg blitt nødt til å "jobbe med", men jente 2 er så åpenbart interessert at alt jeg trenger gjøre er å ta tak i henne og kysse henne, for å si det sånn. egentli liker jeg jente 1 litt bedre til å begynne med siden hun er litt mer utadvent, og litt eldre. men for det første blir det rart å si til jente 2 "sorry, flørtet bare litt, mente ikke noe med det", når jeg hadde glemt jente 1 helt og faktisk mente noe med det, og for det andre hadde jeg ikke takket nei til et forhold med henne heller. jente 1 har hatt kjæreste før, men jente 2 har ikke, og hun lot nesten til å tro vi er sammen alt..

 

det største problemet er likevel at de gangene jeg treffer disse, treffer jeg dem sammen. så uansett hva jeg skal foreta meg, så må jeg være diskre..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg er altså på en slags ungdomsklubb et par ganger i måneden, og her er det en del jenter å treffe. det er de samme som kommer hver gang så man blir gode venner etter hvert.

 

en av jentene har i det siste vist indirekte interesse for meg, alså ganske åpenbare tegn som flørting, dytting i skulderen og sånn. hun er kjempesøt og jeg liker henne veldig godt, men sist helg var jeg på et arransjement som varte 3 dager. hun var ikke der, men en annen av jentene kom dit. jeg liker henne og, og selv om hun aldri har vist noen klare tegn på interesse, sjønner jeg det er fordi hun er litt sjenert. så siden hun var en av dem jeg kjente der, pratet jeg en del med henne, og det ballet kanskje på seg. det gikk ikke lenger enn litt småflørting og å gi hverandre en klem, men såpass at andre la merke til det og tror vi er sammen.

 

så jeg har to jenter som begge liker meg. den første er 17, den andre 15. jeg er 18.

 

jente 1 ville jeg blitt nødt til å "jobbe med", men jente 2 er så åpenbart interessert at alt jeg trenger gjøre er å ta tak i henne og kysse henne, for å si det sånn. egentli liker jeg jente 1 litt bedre til å begynne med siden hun er litt mer utadvent, og litt eldre. men for det første blir det rart å si til jente 2 "sorry, flørtet bare litt, mente ikke noe med det", når jeg hadde glemt jente 1 helt og faktisk mente noe med det, og for det andre hadde jeg ikke takket nei til et forhold med henne heller. jente 1 har hatt kjæreste før, men jente 2 har ikke, og hun lot nesten til å tro vi er sammen alt..

 

det største problemet er likevel at de gangene jeg treffer disse, treffer jeg dem sammen. så uansett hva jeg skal foreta meg, så må jeg være diskre..

 

Nå vet ikke jeg hva slags person du er, men siden du er 18 selv (og kanskje seksuelt aktiv) så tenk på at "jente 2" bare er 15. Blir hun 16 snart er det jo ikke noe problem og i.o.m at hun ikke har hatt kjæreste før får du jo muligheten til å forme henne omtrent akkurat slik du vil. Et minus med unge jenter er at de ofte er sykelig sjalu og kan være ugreie å ha med å gjøre. "Jente 1" er jo 17 år, hatt kjæreste før, men der sier du selv du må jobbe litt. Kan ikke gi deg noen konkrete tips om hva du skal gjøre, men du må ta et valg selv basert på dine egne følelser. Selv tror jeg ikke at forhold som kommer rekende på ei fjøl (jente 2) er de beste forholdene. Man må jobbe for godsakene :thumbup:

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gjest plutselig populær

jeg har ikke hatt kjæreste før, så "seksuelt aktiv" ville jeg ikke si jeg er. for øvrig tror jeg ikke verken jente 1 eller 2 har sex som øverste prioritet, da jeg tror de vil ha et ganske seriøst og stabilt forhold først. kan ikke nekte for at begge jentene "vekker instinktene mine" men jeg vil ikke presse noen til noe, så jeg har ikke hatt sex i tankene angående denne situasjonen ennå.

 

jente 2 er da heller ikke noe piece of shit selv om hun ikke er noen utfordring. er nok mest at hun er en ung uerfaren jente, og jeg er en eldre gutt som hun kanskje tror har erfaring. det synes ikke særlig godt på meg at jeg ikke har hatt dame før. dessuten kan jeg nok tillate meg å si at jeg ikke er noe bunnskrap selv heller; kanskje det hjelper?

Lenke til kommentar
Gjest plutselig populær
Ta begge to!

Men vær ærlig mot dem begge, det lønner seg i lengden.

 

vva mener du med ta begge? som i å "ta hardt" eller "ta bakfra" eller mener du innlede et forhold til begge? siden de eneste gangene jeg møter noen av dem er et sted der begge er til stede samtidig er det kansje ikke verdens beste ide? dessuten vil ikke det første alternativet, eh, være et alternativ. trror ikke noen av oss 3 har hatt sex før og de ser nok ikke på det som noe man har utenfor et ordentlig fast stabilt forhold.

Lenke til kommentar
Velg den eldste. Dere er jevnere i alder, og du slipper sikkert mye mas. 15 åringer pleier ikke å være helt over fjorttis stadiet. Gjerne den alderen av ungdommer du sitter å irriterer deg over på bussen.

14-18 Er jo superfjortissalderen om du spørr meg. Finnes nesten ingen 16-18åringer som er modene.

Lenke til kommentar

Tror ikke det endrer seg med en gang du runder 18 heller, alle kompisene mine er 18 omtrent, men de er ikke noe mer modne en meg som er 17 fordet... Du merker stor forskjell fra 14-15 og 16/17-18 ihvertfall, på ungdomskolen er det jo kult å røyke og drikke og du blir fort mobba hvis du har rar stil osv, vidregående er annerledes, men at 18+ er noe drastisk endring har ikke jeg merket noe til ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...