Haunts Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 (endret) Har venta i snart 2 uker på Warhammer Online Collectors Edition fra Spaceworld, så ikke klag Men jeg vet jo årsaken til dette også da... Endret 30. september 2008 av Andum
avRack Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 (endret) fikk sjekka litt opp.. sporet pakken så fant ut at den var her (molde) så da får jeg den vell i morgen elns.. men allikevell (nesten) 10 dagers leveringstid.. det er kjedelig for utålmodige gamere Jasså, so når vart den levert inn på postkontoret i Sandefjord då ? Og eg har ingenting å utsetja på Komplett.no sine leveringstider. Har bestilt ein del derifrå, og normalt vert varene sendt påfølgende virkedag, eller dagen etter det. Så.... Endret 30. september 2008 av avRack
TheKims Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Skjønner ikke hve dere klager etter. Når jeg bodde i finnmark var det normalt at det gikk 14 dager før pakken var hos meg. Visst dere er så utålmodig får dere bestille noen dager før...
Bebeluv Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg er fornøyd med Bourne spillet for 99,-kr på komplett hvertfall. Bestilte i går kl 12.00 og det var i postkassen i dag
Bjonski Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Er strengt tatt ikke Komplett sin feil om Posten er treg.. Hver gang jeg har bestilt fra Komplett har de sendt det samme dag/dagen etter. Hva som skjer etter at de har levert til post-terminalen er jo Posten sitt område.
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Huff, så trist. Fjern caps i det minste. Det er deg og barna i Afrika, altså. Du har det MINST like ille som de som bærer vann 4 mil fra vanngropa hver dag, ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå