Gå til innhold

Nero 9 lanseres


Anbefalte innlegg

Det er mulig dette var tilfellet for en tid tilbake siden når de først begynte å utvide Nero pakken, men det har jeg aldri opplevd på mange av de siste versjonene inkludert den nye som nå er ute. Legger du kun inn Nero Burning Rom, så får du kun dette installert.

 

Sist jeg installerte Nero 8 la den noe som heter "NERO Home". Den står ikke i komponentlisten og jeg blir ikke kvitt den. Jeg ser ikke noe til den forsåvidt, til det vanlige. Men ca et par ganger i uken kommer det opp en feilmelding om at NERO Home har krasjet. Merkelig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle klager men ingen gjør noe med det.

 

Studer programmering. Start et programvareselskap og lag knallgode programmer som får Nero, Microsoft, Adobe etc til å skjelve i buksene.

 

Kommer det til å skje noen gang? ......

Hvorfor finne opp kruttet på nytt? Gode alternativer fins jo allerede, og flere er gratis.

 

Det er forskjell på populære programmer som selger godt (hvor markedsføring er viktig), sammenliknet med små programmer som kan være vel så gode, men som ikke selges på Elkjøp.

 

Jeg vet hva JEG velger i hvertfall :)

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Synes NTI CD & DVD maker er ypperlig. Det fulgte med på en Acer laptop jeg kjøpte for noen få år siden. Har ikke savnet Nero. Jeg sluttet med Nero på versjon 5-stadiet.

 

Er enig med de som ønsker enkle programmer som gjør jobben bra på det de er laget for.

 

F.eks. så liker jeg da NTI CD & DVD maker, har ikke behøvd å kjøpe det ennå. Men vil vurdere det om det ikke er ordentlig programvare med på en ny PC.

 

Jeg liker også Alcohol 120% som har sine kvaliteter. Og Easy CD-DA Extractor.

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...