Gå til innhold

Hvor mange skal egentlig investere i ATi R 9800?


Anbefalte innlegg

og FX10000 selges som løvblåser......

 

 

LoL Ser det for meg.....FX kort som løvblåsere....du har jo helt rett da,,,

 

Men å vente på nv 35 eller nv 40...hvorfor det?....kortene komemr med samme mellomrom hele tiden....så hvorfor ikke vente på nv 45 eller nv 50 i samme slengen da?

 

Du kommer da bare til å vente og vente og vente uten å få kjøpt noe for det kommer rett og slett bare bedre og bedre kort ut på kortere og kortere tid.

 

Kjøpt et kort som er ute NÅ elelr et som kommer SNART og nyt det istede for å vente i all evighet :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vell, kom på hwlanet , så skal jeg komme bort til dere, ta med noe spill så skal jeg vise dere bugger hele jævela veien. Dritt lei hele ati skiten nå. bugger både her og der. og blir en ting fiksa ryker no annet. bytter på mitt gf3 ti200 en gang i blandt når jeg spiller bf , da jeg er dritt lei, ting forsvinner og hakker når det skjer mye på skjermen. men seff bedre flyt på atin gjenerelt

 

Ikke rart du har problemer dersom du bytter over / til og fra gforce og ati

:lol: driverrester er en av de største årsakene til at folk ikke er fornøyd med ati korta (jeg har selv gjort flere forsøk og resultatet har vært at jeg har oplevd nye og ikke en gang de samme men forskjellige problemer hver gang) Det er kun en ting som gjelder og det er å reinstalere OP systemet på nytt . etter det har jeg iallefall ikke hatt noen problemer what so ever.

Noen har klart det uten å reinstalere OP systemet men de har manuelt gått inn i registeret og fjernet rester etter Nvidia drivere . eller ett program som gjør jobben for de .

Det er heller ingen problem å opgradere fra en versjon Catalyst til en annen dersom man fjerner mappa fra ATI som ligger på C: og avinnstalerer programmene fra ATI i legg til fjern programmer.

Lenke til kommentar
Vell, kom på hwlanet , så skal jeg komme bort til dere, ta med noe spill så skal jeg vise dere bugger hele jævela veien. Dritt lei hele ati skiten nå. bugger både her og der. og blir en ting fiksa ryker no annet. bytter på mitt gf3 ti200 en gang i blandt når jeg spiller bf , da jeg er dritt lei, ting forsvinner og hakker når det skjer mye på skjermen. men seff bedre flyt på atin gjenerelt

 

Ikke rart du har problemer dersom du bytter over / til og fra gforce og ati

:lol: driverrester er en av de største årsakene til at folk ikke er fornøyd med ati korta (jeg har selv gjort flere forsøk og resultatet har vært at jeg har oplevd nye og ikke en gang de samme men forskjellige problemer hver gang) Det er kun en ting som gjelder og det er å reinstalere OP systemet på nytt . etter det har jeg iallefall ikke hatt noen problemer what so ever.

Dette er vel bra eksempler på hvorfor du bårde holde deg til samme grafikk chip. Enten nVidia eller ATI. Mye mindre pes. :p

Spesielt nå som ATI også har fått unified driver oppsett, noe nVidia har hatt en stund.

Aldri ATI, bare nVidia. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...