Gå til innhold

7.1 Surround og DIN Watt.


Anbefalte innlegg

Eg har nettopp kjøpt ein Pioneer VSA-AX10, og lurer på eit par ting.

Den er oppgitt til 7 x 170W DIN i 6ohm.

Kor masse vil effekta bli på henholdsvis 4 og 8 ohm.

Korleis er utrekningsforholdet for DIN effekt kontra "vanlig" effekt.

Eventuelt ein link til ein plass som forteller litt om dette hadde vore fint. =)

 

Vidare er denne forsterkaren THX Ultra 2 sertifisert.

Har det noke for seg å kjøpe høgtalarar, DVD-spelar ++ som er THX sertifisert og, eller er dette berre vekkasta.

Har det noke for seg å køyre 7.1 Surround, eller er dette berre vekkasta. Er vel ytterst få filmar som har 7.1 Surround.

Må eg i tilfelle ha ein spesiell DVD-spelar for å kunne få 7.1 lyd ut, eller har DVD-spelaren ingenting å bety så lenge forsterkaren kan dekode 7.1 lyd?

Må eg eventuelt bruke optisk kabel, eller kan ein bruke koaks eller vanlig RCa og? (kjem vel til å bruke optisk uansett).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kna gi noen svar;

 

. Se på forholdet mellom oppgitte watt og hva faktisk effekt forbruk er. Leverer forsterkeren 7*170W = 1190W, trenger du en halv kurs for denne alene. er deriomt forbruket oppgitt til 550W, er det noe humbug watt ute å går.

 

. 4 og 8 ohm. Det er svært skjelden at noe oppgies i 6. Forholdet er som følger (ca) 100w@2 Ohm = 50w@4Ohm = 25W@8Ohm.

 

. Høyere motstand gir "renere" lyd. (ja til 8 Ohm) Lave ohm's høytalere er lettdrevne og du finner gjerne 2ohms høytalere i biler. der det er vanskelig å skaffe mye strøm.

Lenke til kommentar

Forsterkaren har eit effektforbruk på 660W. Men humbug i dette? En forsterkar drar jo aldri like masse effekt som den leverar ut. Den forsterkar jo opp signaler, derfor forsterkar? Er vel det som er heile meininga med ein forsterkar? =)

 

Forstår ikkje kvifor den er oppgit i 6ohm, men forsterkaren er jo kåra til "verdens beste" heimekinoforsterkar mange plassar, og kostar tross alt 30-35000 her i landet. Så det må vere noke i denne kåringa skulle ein tru.

Lenke til kommentar

har du kjøpt denne receiveren som førstegangsreceiver? :o

dette er jo noe av det beste som er på markedet...

 

Har du kjøpt denne bør du kunne nesten alt innenfor hjemmekino, synes jeg...

 

Thx-høyttalere tåler å bli spilt på ett visst volum hele tiden, uten at de tar skade. Dette volumet tror jeg er 0db på volumet

Lenke til kommentar

Det er førstegangsreciever ja. Hadde nokk ikkje kjøpt den for full pris her i landet nei. Men har fått tak i den billig frå utlandet, så det var berre å slå til. Vil garantert tjene på den om eg selger den igjen. =)

 

Hmm, er koaks bedre enn optisk signalkabel altså? Trudde optisk var best eg men. Om DVD-spelaren har multikanal utgangar har det vel ingen ting for seg å bruke desse? (Forsterkaren har RCA inngang for alle 8 kanalane) Har vel ikkje sett DVD-spelar med 7.1 RCA utgang noken plass endå heller, så brukar eg 5.1 utgangar frå ein DVD-spelar "manglar" det vel to kanalar vel? Er vel bedre å bruke digitalutgang og la forsterkaren ta seg av dekodinga kanskje?

Lenke til kommentar

Har forresten sett litt på Denon AVC-A1SR. Denne kostar omtrent like masse som den eg har, lik vekt, og forsterkarane er mystefistisk like (litt anna inn/utgang oppsett bak, og front er litt forskjellig). Men spesifikasjonar er omtrent identiske, bortsett frå Denon har 7 x 170 W i 8ohm, mens min har tilsvarande i 6ohm, men oppgitt som DIN. Virkar litt rart.

Lenke til kommentar

Receiveren din vil nok lage de to ekstra kanalene..

På en så avansert receiver finnes det garantert innstillinger for 5.1 in og 7.1 ut. Men det vil jo ikke bli ekte 7.1..

 

Jeg har en 6.1 forsterker, og der får jeg 6.1 kanaler ut når jeg tilfører 5.1. Dette ble gjort med å enable den siste kanalen i setupen. Dog har vi ikke samme merke, så jeg vet ikke hvordan det skal gjøres på din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...