VetleRsport Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Her kan vi skrive opp gode råne sanger Noen fra min side: Ingemars - Vill du væra en venn Ingemars - Vår glade dansejeng Ingemars - Hæffer skal vi slærve og skravle Ingemars - Jintas swing på høge hæler Ingemars - Lunnersætra Mark knopfler & emmylou harris - This is us Scandinavia - Landevei Kommer flere med tia
xersess Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Whitey Shafer - All my ex's live in texas Har på følelsen av å ha råna med den der før ... på GTA San Andreas. OT: Viss du absolutt skal råne, så høyr på noko kult i det minste. Cypress Hill, Atmosphere eller Infected Mushroom kanskje?
Prinz Poldi Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 (endret) Haha, for en cheesy tråd Jeg kommer nok aldri til å bli noen råner, men låten jeg gleder meg mest til å kjøre til er Highway Star. Endret 28. september 2008 av Hegland
RastaXP Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Highway Blues/Windows Media Player låt.
Cuneax Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 indietrash, slutt å spam ned tråder med egenreklame for bandet ditt. Vi har forøvrig en tråd fra før: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=760229
Anbefalte innlegg