Gå til innhold

Hvor få tak i små skruer?


Anbefalte innlegg

Holder på å montere vannkjøling på fruens maskin, men er i beit for skruer. Grafikkortet har ei heldekkende blokk som skal settes fast med 2 stk M3 skruer og 3 skruer som er enda mindre. Biltema osv har ikke mindre enn M3, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i skruer mindre enn M3? Gjerne her i Trondheim :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Holder på å montere vannkjøling på fruens maskin, men er i beit for skruer. Grafikkortet har ei heldekkende blokk som skal settes fast med 2 stk M3 skruer og 3 skruer som er enda mindre. Biltema osv har ikke mindre enn M3, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i skruer mindre enn M3? Gjerne her i Trondheim :)

 

det vet jeg sannlig ikke ,skjekk på jobben ,, clas ohlson har bare m3, m2 har gått ut :p

Lenke til kommentar

Eller ta en tur til en lokal Elkjøp sjappe og rot litt i returen.

 

Finner sikkert en laptop eller to der, de har gjerne sånne små skruer, enten som holder hele skjiten sammen, eller inni.

 

Var i hvert fall tipset jeg fikk når jeg leita etter små skruer, prøvde Computer city, Panduro hobby, Jernica, Biltema, Clas Ohlson, Elkjøp og Lefdal. No luck indeed :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei.

 

Jeg har M2.5 skruer på lager i div lengder i messing, rustfritt og alu.

Venter inn skruer fra M1 og opp til M3 i messing, rustfritt, alu og plast, skiver og muttrer vil også bli lagervare.

Tre skruer fra 1,6mm og opp til 3mm i rustfritt, messing, galvanisert og forkrommet skaffes på forespørrsel.

 

Mvh

Roar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...