Heggen Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Er det noen som egentlig har kommet over en 5800 uten -noen- som helst slags form for sprekk på øverste høyre hjørne? Har totalt vært tilbake med 2 stykk, og begynner nå å bli ganske lei. Hvor kjøpte dere mobilene der det ikke var noe mellomrom mellom plastikken? Slik det ser ut for meg leverer jeg nok den jeg har nå bare tilbake, og venter i noen uker. Forhåpentligvis har det kommet nye mobiler med nye deksel innen da.
MaKo0 Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 (endret) Jeg har blå telefon fra elkjøp med onecall abbo. ingen oppdatering EDIT: Produktkode: 0578404 Operatørlås: Nei! Endret 26. februar 2009 av Makorsen
genser Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 (endret) Har iallefall blå fra elkjøp med onecall abbo. ingen oppdatering Produktkode? Står under batteriet. Og: Operatørlåst? Farge? Hvilken operatør man benytter skal ikke ha noe å si så lenge ikke terminalen er låst. Det som er interessant her er hvor mange ulike produktkoder man får i Norge, hvorfor de er ulike, og hvilke som støtter oppdateringen. Om det er noen med samme produktkode, men varierende resultat i NSU er det meget snodig. Endret 26. februar 2009 av genser
hernil Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Produktkode: 0578404 Får ikke oppdatert. Noen bedre?
gorber Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Er det noen som egentlig har kommet over en 5800 uten -noen- som helst slags form for sprekk på øverste høyre hjørne? Har totalt vært tilbake med 2 stykk, og begynner nå å bli ganske lei. Hvor kjøpte dere mobilene der det ikke var noe mellomrom mellom plastikken? Slik det ser ut for meg leverer jeg nok den jeg har nå bare tilbake, og venter i noen uker. Forhåpentligvis har det kommet nye mobiler med nye deksel innen da. Er det kanskje likegreit å få den reparert istedet for å få byttet til nye på DOA? Hvis de nye de sender har feilen likevel, er det kanskje ikke noe poeng å bytte?
Deem Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Min telefon har ingen som helst form for sprekk, så ikke alle telefoner har sprekken. Min produktkode er 0578315, jeg fikk ikke oppdatert - så jeg fant en guide på nettet og flashet telefonen. Finner man riktig guide er det overraskende lett.
kimroar Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Min telefon har ingen som helst form for sprekk, så ikke alle telefoner har sprekken.Min produktkode er 0578315, jeg fikk ikke oppdatert - så jeg fant en guide på nettet og flashet telefonen. Finner man riktig guide er det overraskende lett. Og da er ti-tusen-kr spørsmålet: hvor på nettet er denne guiden? Tar gjerne imot en link. k.
learntofly Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Min telefon har ingen som helst form for sprekk, så ikke alle telefoner har sprekken.Min produktkode er 0578315, jeg fikk ikke oppdatert - så jeg fant en guide på nettet og flashet telefonen. Finner man riktig guide er det overraskende lett. Og da er ti-tusen-kr spørsmålet: hvor på nettet er denne guiden? Tar gjerne imot en link. k. Her er en guide: http://nokia5800.net/2009/02/26/changing-p...code-using-jaf/ Har ikke testet den selv. Venter til vanlig oppdatering blir tilgjengelig for meg. If it ain't broke, don't fix it...
kimroar Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Min telefon har ingen som helst form for sprekk, så ikke alle telefoner har sprekken.Min produktkode er 0578315, jeg fikk ikke oppdatert - så jeg fant en guide på nettet og flashet telefonen. Finner man riktig guide er det overraskende lett. Og da er ti-tusen-kr spørsmålet: hvor på nettet er denne guiden? Tar gjerne imot en link. k. Her er en guide: http://nokia5800.net/2009/02/26/changing-p...code-using-jaf/ Har ikke testet den selv. Venter til vanlig oppdatering blir tilgjengelig for meg. If it ain't broke, don't fix it... Egentlig helt enig med deg. Har V11, og det ser da visserligen ut til å fungere fint foreløpig.
Deem Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jeg har postet flere steder, vi har faktisk en søkefunksjon her (det er litt teit at det kommer samme spørsmålet på hver femte side av tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?act=find...mp;pid=13161258 Den brukte jeg, funker som bare rakkern
Miss_star Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Er det stor forskjell på den blå telefonen og den rød? Ser bare at når det gjelder blant annet oppdatering går d ofte igjen spørsmål om hvilke farge vedkommende og eventuelt andre som svarer sier hvilken farge de har??
kimroar Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jeg har postet flere steder, vi har faktisk en søkefunksjon her (det er litt teit at det kommer samme spørsmålet på hver femte side av tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?act=find...mp;pid=13161258 Den brukte jeg, funker som bare rakkern Jaja. Takk uansett. Men er dette noe greier man må betale for å få lastet ned? Sto så mye rart på siden der..
havfal Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Da fikk jeg endelig oppdatert. Ikke merket så mye forskjell enda. Produktkoden min er fortsatt 0578315
MasterS Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 0578404, blå, får ikke oppdatert ennå. Låst mot netcom.
Deem Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jeg har postet flere steder, vi har faktisk en søkefunksjon her (det er litt teit at det kommer samme spørsmålet på hver femte side av tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?act=find...mp;pid=13161258 Den brukte jeg, funker som bare rakkern Jaja. Takk uansett. Men er dette noe greier man må betale for å få lastet ned? Sto så mye rart på siden der.. Det er gratis.
baguett Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 (endret) Har to spørsmal: 1. Når kommer v20 ? 2. Hvor mange kbps Bitrate yter best i 5800? ( Bruker Koyote Free Video Converter til og konvertere ) 2) Jeg brukte disse instillingen og ble fornøyd ( fant de på Denne siden ) Output format: mp4 Bitrate: 480 FPS: 25 Audio Bitrate: 56 sample freq: auto Resolution: custom width: 370 Height: 208 Lykke til For opp en failmelding; Programmet kan ikke starte fordi libmp3lame-0.dll ikke finnes. ? :O Endret 26. februar 2009 av baguett
drewko Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Er det noen som egentlig har kommet over en 5800 uten -noen- som helst slags form for sprekk på øverste høyre hjørne? Har totalt vært tilbake med 2 stykk, og begynner nå å bli ganske lei. Hvor kjøpte dere mobilene der det ikke var noe mellomrom mellom plastikken? Slik det ser ut for meg leverer jeg nok den jeg har nå bare tilbake, og venter i noen uker. Forhåpentligvis har det kommet nye mobiler med nye deksel innen da. Eg har-kjøpt på mobildata-ingen sprekk
genser Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jeg har postet flere steder, vi har faktisk en søkefunksjon her (det er litt teit at det kommer samme spørsmålet på hver femte side av tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?act=find...mp;pid=13161258 Den brukte jeg, funker som bare rakkern Dette forumet har desverre en helt elendig søkefunksjon. Når forumet attpåtil legger opp til slike gigatråder, i steder for en drøss mer spesialiserte tråder, (sier ikke jeg er uenig) blir det veldig uoversiktelig og vanskelig å finne svar på et konkret spørsmål, selv om det er besvart mange ganger. Desverre. Kan forøvrig anbefale å bruke google.no og skrive diskusjon.no og det man skal søke på i søkefeltet, langt mer effektivt enn forumets eget søk
Ratleto Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Rød, kjøpt på Telekiosken, låst til Netcom, produktkode 0578315. Har forresten sprekk. Fikk oppdatert firmware idag/igår, altså 26/2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå