Gå til innhold

fly i bane rundt planeten i space? - Spore

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kommet meg til romfasen, men når jeg skulle kjøre i bane rundt planeten (den første) så vet jeg ikke hvordan jeg flyr i bane rundt den? Det går ikke ann å lagre før jeg har gjort dette, å dom som jeg har så vil jeg miste nesten alt da jeg ikke har lagret på ei stund..

Hvordan kjører jeg i bane??? Vær så snill! hjelp:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
WASD til å styre, scroll på musen for å zoome.

Jeg klarer å styre det, men som sagt, man kan ikke kommunisere uten å fly i bane rundt hjemplaneten (den første man har når man nettopp har kommet seg til romfasen) Å hvordan skal jeg kjøre i bane? finnes det noe knapp eller sånt? jeg trykker å trykker på knappen men det hender ingenting..

Skrevet

når du flyr over en planet da flyr du i "bane" da kommer d opp en liten skjerm nede til venstre, den blinker å når du trykker på den kommuniserer du med planeten. du trenger ikke kjøre rundt planeten bare stå over den.

Skrevet

men herregud da, klikket spore da :S trykket minst hundre ganger i alle høyder osv men det gikk ikke, har avsluttet nå å siden jeg ikke lagret er jeg tilbake på stammenivå... :(

Skrevet

Det er en Bug i spillet, at det ikke skjer noe når du trykker på kommunikasjons knappen.. det samme skjedde med meg.. Så jeg måtte restarte spillet, og gå tilbake til sivilisasjonsfasen siden jeg ikke fikk lagre :hrm: Last ned siste patch til spillet.

Du unlocker forskjellige stadier når du kommer dit, uavhengig av at du lagrer.

Så du kan starte rett i romfasen.

Du får ikke unlocket noenting når spiller klikker på denne måten.. jeg fikk ikke det i alefall.. :mad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...