Gå til innhold

Anmeldelse: Pure (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørsmålet er bare om dette skal kjøpes, eller om jeg skal vente på Baja eller Motorstorm 2...

Baja: Edge of Control får du hvertfall rundt 200 kroner billigere. Koster 280 kroner inkludert brevfrakt hos Elprice. Har ikke fått spilt det så mye enda, men forløplig virker det bra. Vanskelighetsgraden på easy er faktisk ganske hard. Kjørefølelsen virker svært god, og grafikken er god. Ellers er kampanjemodusen bra lagt opp, og man får tilgang til mange forskjellige fine kjøretøy. Men nå går jeg strengt tatt Off-topic her. Lag heller en tråd i konsoll-delen av forumet om Baja vs Pure så kan vi diskutere det videre der. ;)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Hvorfor skal man anmelde billige spill forskjellig fra dyre spill?

 

Må jeg virkelig svare på det? Synes du man skal dømme Grandiosa på samme grunnlag som restaurant pizza også? Det er "fair" at man får hva man betaler for. For noen så er det spilletid, for andre er det opplevelsen, enten den varer i 6 eller 30 timer.

 

Et spill skal ha en verdi, og 600kr er ganske mye for de fleste folk som ikke svømmer i penger. En cd koster 80kr og oppover og kan nytes ganske lenge. I min mening bør jeg da vite om det er noe å mestre. Det har ikke Pure.

Lenke til kommentar

Jeg er enig om at man ikke skal anmelde spill som blir solgt med merkbar lavere utsalgspris enn vanlige spill på lik linje. Men jeg mener likevel at mye av det du sier er irrelevant. For eksempel at man ikke skal betale for pure (som du får for 500kr mange steder)

fordi at det er økonomiske nedgangstider. Når det er andre tider, eller når spillet synker ned til under 300lappen (noe det som det helt sikkert kommer til å gjøre om et par måneder), skal vi fortsatt lese i anmeldelsen at spillet fikk 1-2 karakterer lavere bare på grunn av at det kostet 500kr?

 

Underholdningsverdien til spillet varierer selvfølgelig fra person til person også. Noen kan godt synes det er verdt 600kr, og vil bruke mye tid på spillet i onlinedelen.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Har skaffa meg spillet nå, utrolig gøyalt, for ikke å nevne fantastisk blankpolert gameplay :D

 

Lurer bare på en ting:

Jeg bygga meg to ATV-er for career-modusen, en pure racer og en pur freestyle ATV. Jeg brukte quickbuild funksjonen hele tiden på begge. Men når jeg skulle kjøre race så gikk det ikke an å trikse i det hele tatt! Trodde bare at trikse-atv-ene var bedre å trikse med, ikke at racer atv ikke var mulige å trikse med ...? Hvilken del er det som avgjør om det er mulig å trikse i det hele tatt?

 

Setter pris på svar, eller en guide på hvordan dette her fungerer.

Lenke til kommentar

Har ikke vært borti at det ikke er mulig å trixe med noen av mine, så det der hørtes veldig merkelig ut... :)

 

Tricks-baren avgjør vel bare hvor fort du får utført triksene. Jeg tror ikke det er mulig å bygge en atv med tricks 0 ergo skal det være mulig å trikse med alle :)

Endret av Sevenord
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Jeg spiller spillet på datamaskinen.

Det første som slo meg var under installasjonen, hvor det ble spillt av en utrolig dårlig musikk å hvis jeg la ned vinduet var musikken fortsatt der.

Da jeg startet spillet begynnte jeg med å bygge min egen ATV som forresten var UTROLIG kult.

Men så var det til kjøring: Kjøringen virker så "gammeldags" var det bare meg eller var det veldig liten "inlevelse" i selve kjøringen.

Nå har jeg spillt en god del: MX vs. ATV Unleashed, så jeg sitter vel å sammenligner, men fortsatt så synes jeg kjøringen av veldig dårlig.

 

Er det noen andre som har fått samme følelsen?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...