Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Nå måtte jeg bare påpeke at det oss som bare rett og slett ikke likte spillet, uten at det har noe med barnslighet å gjøre. (Hva gjør et spill barnslig?) Jeg liker plattformgenren, og har ikke noe i mot at det foregår i 2d, men lbp fenger rett og slett ikke meg. Tar det sikkert frem igjen en varm og kjedelig sommerdag, kjenner jeg meg selv rett, så får vi se om jeg klare mer enn et par timer med spillet da.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Eg føler det på same måte som Camrot. Eg skulle så gjerne likt spelet, eg har tross alt kjøpt det, men det fengjer meg rett og slett ikkje. Til no har eg kome meg til bryllupsbretta (tredje delen trur eg, første eller andre bana), og der har det blitt stopp for min del. Spelet har samla støv i lengre tid, og kjem nok til å gjere det framover.

Lenke til kommentar

Av praktiske grunnar speler eg aleine. Om spelet er aldri så bra i coop har dermed ikkje noko å seie for meg. Å lage brett er både for tidkrevjande og tungvindt til at det blir gjort.

 

Selvin: For meg har det vore omtrent motsatt. Det gjekk med nokre timar på betaen i haust, og alt i alt fungerte det greit nok, så eg let fullversjonen få ein sjanse. Mykje skryt av spelet i etterkant kan ha gitt det ein ekstra dytt mot handlekurven. Spelet vart kjøpt i januar/februar, men som eg har sagt vart det ikkje den store suksessen. Eg har og prøvd det litt no og då i seinare tid, men det finn fort plassen sin i skuffa igjen.

Lenke til kommentar

Prøv og spill sammen med en annen i din egen stue. Det blir sykt mye morsommere! Jeg har aldri ledd og hoppet rundt så mye i sofaen til noe annet spill som jeg har til LBP! Men jeg synes som sagt tidligere at det er merkelig få brett å spille gjennom, og de brukergenererte er ingen bra erstatning! Blir litt rart at man etter å ha blitt ganske flink med denne SackBoy’en skal over på kjedelige, intetsigende og dårlig lagde brukerbrett fulle av buggs.

Lenke til kommentar

Dere må prøve min nyeste bane:

The Journey

 

Den har blitt hjertet mange ganger i forhold til hvor mange som har spilt den. Spillet inneholder en veldig godt utført heis som jeg aldri har sett maken til, men den er på 2-playerdelen av spillet.

 

PSN: d14norway

Lenke til kommentar

Jeg begynner nå å hate LBP.

Jeg klarer nesten aldri å joine noen andre. Det funker kanskje hver 15-20 gang jeg starter et nytt spill, men det er for dårlig. Har jeg lyst å spille alene, kan jeg bare trykk "Play on my own", men jeg trykker "Play online" for å spille med andre. Jeg har testet dette ut på en av de mest travlede banene, men etter 10 forsøk gav jeg opp uten resultater. Det er ingen problemer med nettet, hvis noen lurer på det. Det er vel ikke noe løsning på dette, så jeg skriver dette egentlig bare for å få ut frustrasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...