Gå til innhold

Palin-hacker funnet

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Pqy3rC
Skrevet
Det var også nettbrukere av 4chan.org som fant frem til studentens virkelige navn, ved å knytte brukernavnet på 4chan til en e-postkonto hos Yahoo.
Hihihi.

... og dermed forsvant jo vitsen med proxy. Folk som gjerne vil skryte av egne bravader har en lei tendens til å bli fort avkledd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

FYI: Han brukte faktisk brukernavn der, med trip også tror jeg

Edit: han brukte proxy også, men han tok Screenshot av hele skjermbildet slik at FBI så hvilken proxy han brukte. Da hentet de bare ip-adressen fra de som eier proxyserveren

Endret av Crazy_Man
Skrevet
FYI: Han brukte faktisk brukernavn der, med trip også tror jeg

Edit: han brukte proxy også, men han tok Screenshot av hele skjermbildet slik at FBI så hvilken proxy han brukte. Da hentet de bare ip-adressen fra de som eier proxyserveren

Dårlige greier av fyren da... Vidalia Bundle bruker 7-8 stk. Men er avslørbar også seff.

Hører trace pipern på PC'n piper som et uvær. Bedre og bruke 9000 Proxyer, lengere tracetid. (Uplink haha)...

Skrevet

Herregud for en idiot. Han har ikke tenkt over at dette kommer til å slå negativt ut for faren og ikke minst demokratene?

Drittungen burde fått fengsel, ikke for lovbruddet, men fordi det burde vært ulovlig å være så dum.

Skrevet

Dauer av Skynews. Visse for bare ikke med seg noenting "on the interwebz".

Jaja, får ønske FBI lykke til med å fange denne Anonymous :p

Men tilbake til hackeren. Hvem som helst kunne strengt tatt gjort dette...

Skrevet

De høres ut som en skikkelig hyggelig gjeng. :nei:

Jeg håper han blir tatt og får straff, ikke pga palin saken, men fordi han må være stokk dum og dette tydeligvis dreier seg om folk som sparker mye nedover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...